Головна Новини Суспільство права людини «Укрзалізниця» нагадала про 12 безплатних послуг, про які багато хто навіть не здогадувався
commentss НОВИНИ Всі новини

«Укрзалізниця» нагадала про 12 безплатних послуг, про які багато хто навіть не здогадувався

Дванадцять безкоштовних послуг "Укрзалізниці", про які не знають пасажири

10 серпня 2021, 14:36
Поділіться публікацією:

Українці досить часто, користуючись послугами "Укрзалізниці" і подорожуючи по Україні, далеко не завжди знають про те, що є спектр послуг, які є безкоштовними, а правильніше сказати ті, які включені у вартість квитка. Не всі знають, що, купуючи квиток пасажир отримує масу інших речей, крім самого проїзду, від безкоштовних послуг в поїзді до виплати страхової компанії в разі травми. Як передає видання "Коментарі", портал "Обозреватель" розібрався, які ж послуги включені у вартість квитка під час подорожі.

«Укрзалізниця» нагадала про 12 безплатних послуг, про які багато хто навіть не здогадувався

Поїзд. Фото: сайт Депо

Перша послуга — всі пасажири, у яких є квиток, можуть безкоштовно користуватися туалетами. Друга послуга — завжди, навіть, коли ви відмовляєтеся купувати чай або каву, ви можете безкоштовно попросити гарячу воду у провідника, а також склянку і ложку, заваривши свій чай або каву. Третя послуга — можна залишити в холодильнику провідника свій напій для його охолодження. Четверта послуга — у провідника також є аптечка, якою можна скористатися в разі потреби. П'ята послуга — багато хто звертав увагу, що на верхніх полицях в деяких вагонах є ремені безпеки, які можна попросити у провідника, щоб не впасти під час сну. Шоста послуга — пасажир не зобов'язаний сам складати постільну білизну після того, як він нею скористався, адже послуга прибирання білизни включена у вартість квитка. Сьома послуга — в туалеті завжди має бути мило і туалетний папір. Восьма послуга — якщо в квитку прописано, що у вас купе з кондиціонуванням, то ви маєте право попросити провідника перевести вас в інший вагон, якщо у вашому купе не працює кондиціонер.

Дев'ята послуга — пасажир може абсолютно безкоштовно змінити дату виїзду квитка. Десята послуга — якщо ви проїхали свою зупинку, ви маєте право безкоштовно повернутися. Одинадцята послуга — ви маєте право перервати поїздку на термін до десяти днів. Ну і дванадцята послуга — це стосується вже страхової компанії, в разі отримання травми під час подорожі, пасажир має право отримати компенсацію.

Читайте також раніше на порталі "Коментарі" — "Укрзалізниця" виплатила "Сбербанку Росії" понад сто мільйонів доларів.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини