Рубрики
МЕНЮ
Ольга Чародий
Компанія Zoom минулому році оголосила про створення фонду в розмірі 100 млн доларів, які будуть направлені на інвестиції в перспективні стартапи, які будуть працювати з платформою. І ось відбувся перший раунд інвестицій. Про це повідомляє видання TechCrunch.
Гроші - фото з відкритих джерел
Фінансову підтримку від Zoom отримали понад 10 проєктів. Росс Мейфілд, керівник відділу продуктів Zoom Apps і інтеграції, розповів, що точні суми інвестицій не розголошувати, але суми в чеках — від 250 000 до 2, 5 млн доларів. Серед конкретних категорій, які отримують фінансування, — продуктивність, благодійність, ігри та розваги, а також управління персоналом та підвищення відкритості.
Серед уже профінансованих проєктів:
інструмент продажів Warmly, який заздалегідь надає інформацію про кожну людину, що бере участь в бесіді, дозволяючи організатору зборів створювати індивідуальні фони Zoom для кожної події;
сервіс Fathom, який дає можливість при необхідності робити нотатки під час зустрічі в Zoom;
інструмент Pledge, що дає можливість окремим особам або організаціям миттєво збирати пожертви в рамках зустрічей в Zoom;
Canvas — інструмент для найму і проведення співбесід.
Нагадаємо, додаток для відеодзвінків Zoom анонсувало систему, що дозволяє людям платити за живі "онлайн-враження". Нова побічна платформа під назвою OnZoom запускається в бета-версії з "живими" заходами, присвяченими фітнесу, музики та мистецтва. Zoom заявив, що "додав функції виявлення і монетизації подій" для онлайн-версій "традиційно очних заходів". Квитки можна продавати на заходи з кількістю учасників до 1000 осіб. Це ставить додаток в сегмент ринку між основними платформами потокового мовлення, такими як Twitch і YouTube. Джозеф Еванс, глава відділу технологій Enders Analysis, каже, що рішення було прийнято, оскільки речі, які люди звикли робити в реальному світі, були примусово перенесені в онлайн під час карантину.
Новини