Головна Новини Суспільство події ЗМІ: суд дозволив мережі АТЛ через схему "банкрутства" не платити кредит на 850 млн гривень
commentss НОВИНИ Всі новини

ЗМІ: суд дозволив мережі АТЛ через схему "банкрутства" не платити кредит на 850 млн гривень

Журналісти розслідували ситуацію навколо мережі автосервісів "АТЛ"

19 жовтня 2020, 12:30 comments3566
Поділіться публікацією:

Велика мережа автосервісів "АТЛ" в 2015 році нібито ухилилася від сплати боргу своїм кредиторам на суму 846 млн грн., Оголосивши себе банкрутом, але продовжує працювати і по сей день. Зараз правоохоронні органи підозрюють власників компанії у фіктивному банкрутстві заради приховування інших кримінальних злочинів. Про це пише "Слідство.Інфо" в матеріалі "АТЛ розправив плечі".

ЗМІ: суд дозволив мережі АТЛ через схему "банкрутства" не  платити кредит на 850 млн гривень

Згідно з матеріалами справи, протягом 2010-2011 рр. "АТЛ" отримала кредитні кошти у "ВТБ Банку" і "Дельта Банку" в сумі 314 млн. Грн. Повністю розрахуватися з боргами компанія повинна була протягом кількох років, проте так і не зробила цього. З огляду на відсотки, загальна сума заборгованості досягла 846 млн грн. Навесні 2015 року Нацбанк визнав "Дельта Банк" неплатоспроможним. У тому ж році прибуткова компанія "АТЛ" несподівано збанкрутувала. А в 2018 банкрутом стає і український "ВТБ Банк".

У квітні 2016 ліквідатором "АТЛ" суд призначив жителя Київщини Віталія Глевацского. Власність підприємства-банкрута, а це більше десятка житлових і нежитлових будівель, земельні ділянки, що знаходяться в різних областях України і більше 20 автомобілів, було вирішено продавати не частинами, кожен конкретний об'єкт, що було б набагато ефективніше і вигідніше, а цілісним майновим комплексом.

За інформацією видання, в процедурі банкрутства протягом тривалого періоду часу погашення боргів банкам за рахунок реалізації майна боржника не відбувалося. Продали майно "АТЛ" "з молотка" 17 вересня 2019 — за 9,6 млн грн. при стартовій ціні в 480 млн грн., тобто в 50 разів дешевше.

Представники "Дельта Банку" і "ВТБ Банку" намагалися оскаржити результати цього аукціону. У позовних заявах вони посилалися, що давали згоду на продаж майна за 480 млн грн. "Втім, в лютому 2020 Господарський суд Києва, а в червні і апеляційна інстанція відмовила банкам, узаконивши таким чином результати аукціону. Зараз результат аукціону продовжують оскаржувати. При цьому, в більшості проданих приміщень в даний час продовжують функціонувати сервісні центри або магазини мережі "АТЛ", — пишуть журналісти.

Переможцем аукціону, купивши майно "АТЛ", стала компанія "Інвест-Енерджі". Перед продажем майна "АТЛ" у компанії-переможця змінилися власники, ними стали жителі Ірпеня Кирило Кудінов і Ігор Німак. "Слідство" вважає, що вони пов'язані з екс-директором і екс-засновником "АТЛ" Романом Баликін через ряд компаній і громадських організацій, деякі з яких знаходяться за однією адресою в офісному центрі на столичній Борщагівці.

Журналісти виявили, що недавно Роман Баликін став фігурантом антикорупційного розслідування про можливу розтрату 37 млн грн. при облаштуванні військового полігону "Широкий Лан" на Миколаївщині. Компанія, яку правоохоронці вважають що належить Баликін, була підрядником на будівництві.


"Восени минулого року слідчі Нацполіціі почали розслідувати обставини банкрутства" АТЛ ". Правоохоронці вважають, що у компанії могли "з метою приховування слідів скоєння кримінальних правопорушень" фіктивно визнати себе банкрутами, передавши частину активів фірмі "АТЛ-Автосервіс", — пише "Слідство". На думку силовиків, посадові особи "АТЛ" "розробили злочинний план виведення основних засобів, заниження їх фактурної вартості та передачі заставного майна ТОВ" АТЛ-Автосервіс ".


Зараз триває досудове розслідування, в рамках якого суд заарештував вісім об'єктів нерухомості. Частина з них була продана на вже згаданому аукціоні, покупцем якого стала пов'язана з Баликін компанія "Інвест-Енерджі".





Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини