Рубрики
МЕНЮ
Станислав Молчанов
Коментуючи в інтерв'ю "Українським Новинам" необхідність запровадження європейських нормативних документів у сфері регулювання діяльності аеропортів, авіаційний експерт Кирило Новіков зазначив, що Україна поступово та досить успішно інтегрується до європейського авіаційного простору протягом останніх 20 років. Але існує ціла низка таких документів та регламентів, які Україна зобов'язана ухвалити в рамках гармонізації власного законодавства із законодавством Євросоюзу. Про це повідомляє видання "Коментарі".
Аеропорт "Бориспіль"
Експерт зазначив, зокрема, йдеться про Директиву №2009/12/ЄС, яка визначає, що власник та експлуатант аеропорту, що щорічно обслуговує, до 5 млн пасажирів, має право самостійно встановлювати аеропортові збори.
Водночас він зазначив, що можлива передача власникам аеропортів повноважень щодо встановлення тарифів аеропортових зборів потребує повернення до питання створення Національної комісії ціноутворення на транспорті.
На його думку, потрібно чітко розуміти, що "для України зараз відкритий шлях до європейського регуляторного простору, але якщо ми спробуємо формувати власний порядок денний, то ці двері можуть швидко зачинитися".
Говорячи про перспективи відновлення українських регіональних аеропортів, експерт зазначив, що якісна інфраструктура аеропортів у регіонах забезпечить розширення присутності закордонних авіакомпаній, підвищить мобільність населення, а відповідно його туристичну та бізнес-активність як в Україні, так і за її межами.
Читайте також на порталі "Коментарі" — аеропорт Бориспіль чекає на приватизацію та тотальне скорочення працівників – думку експерта.
Новини