Головна Новини Суспільство події Як вплинув карантин на покупки і процес шопінгу українців
commentss НОВИНИ Всі новини

Як вплинув карантин на покупки і процес шопінгу українців

Онлайн-покупки увійшли в звичку у жителів України, зберігаючись навіть після послаблення обмежувальних заходів

1 жовтня 2020, 20:00 comments1076
Поділіться публікацією:

В середині травня уряд України ввів жорсткі карантинні обмеження по всій країні. Карантин вплинув на життя українців, в тому числі і на купівельну спроможність, і навіть після його послаблення деякі карантинні звички жителів України збереглися. Про вплив карантину на процес шопінгу розповідає depo.ua.

Як вплинув карантин на покупки і процес шопінгу українців

Джерело: rau.ua

Відомо, що зросла популярність кур'єрських доставок. Клієнти використовують передоплату, вважаючи за краще "безпечну" доставку, щоб уникнути будь-яких контактів. Так, за даними компанії Glovo, кількість таких замовлень зросла на 64% вже в травні, а кур'єрська служба "Нова пошта" заявляє про зростання такого роду доставок на більш, ніж третину. Також відомо, що більшою популярністю стали користуватися зони самообслуговування і почтомати. Служба доставки Raketa заявляє про щотижневий прирост замовлень на 30%.

Відповідно, зросла кількість покупок через онлайн-сервери. Так, за інформацією служби кур'єрських доставок "Нова пошта", за перші 6 місяців поточного року кількість посилок, які "пройшло через їхні руки", зросла на 150 тис.

Практично в два рази збільшився попит на ліки на сервісі Kabanchik. У літній період послугами кур'єрської доставки стали користуватися на 30% рідше, але при цьому збільшився середній чек за сумою на 28%.

За рахунок зростання популярності на покупки через інтернет, стали користуватися популярністю різноманітні дисконтні купони, промокодом і інші вигідні спецпропозиції. За даними сервісу Promocodius купони на послуги доставки під час карантину використовували в середньому на третину частіше, а попит на промокоди сервісу Raketa і зовсім виріс на рекордні 33%.

Також стало відомо, що українські покупці шукали акції не тільки на українських сайтах, на і на зарубіжних. Так, на сайті AliExpress в порівнянні з минулим роком збільшилася на 7% кількість користувачів, які шукали промокоди цієї компанії в інтернеті.

За інформацією, яку надали відомі поштові служби, українці купували найбільше в Китаї і США, а також в Польщі і Великобританії.

Раніше "Коментарі" повідомляли про те, що Кабмін України вивчить питання обмеження роботи онлайн-сервісів з проросійською продукцією.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини