Головна Новини Суспільство події Вимога про локалізацію виробництва ущемляє конкуренцію, але це не так - Красніков
commentss НОВИНИ Всі новини

Вимога про локалізацію виробництва ущемляє конкуренцію, але це не так - Красніков

Підтримуючи свого виробника, одночасно не обмежується конкуренція, а навпаки зростає, стимулюючи розвиток технології, читає віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців

15 червня 2021, 06:00
Поділіться публікацією:

Багато хто говорить, що вимога про локалізацію виробництва ущемляє конкуренцію, призводить до отримання менш якісного товару споживачем внаслідок обмеження конкуренції, але це лише частково правда. Про це завив віцепрезидент Українського союзу промисловців і підприємців Денис Красніков "Коментарі-Україна".

Вимога про локалізацію виробництва ущемляє конкуренцію, але це не так - Красніков

Денис Красніков (фото з відкритих джерел)

"Обмеження конкуренції і зайвий протекціонізм трапляється, якщо автори реформи не знають або нехтують сучасними підходами в кращих практиках закупівельної науки, а також мало обізнані про позитивні приклади промислової кооперації. Хотів би звернути увагу на практику, яка застосовує Польщею в держзакупівлі. Підтримуючи свого виробника, одночасно не обмежується конкуренція, а навпаки зростає, стимулюючи розвиток технології. Умовою входу на ринок є використання місцевих деталей, модулів і механізмів, які не гірше або часто перевищують за якістю до цього використовуються в імпортованої техніки. Так поляки покращують якість продукту, створюючи в той же час нові робочі місця всередині країни ", вважає Красніков.

За його словами, на ринку з'являється хороший, широкий вибір техніки з сучасними рішеннями, часто максимально адаптовані під вимоги останніх технологічних рішень і під місцеві переваги клієнтів.

"Так, наприклад, Hyundai Rotem почне поставки трамваїв в Польщі через кілька місяців. Буде поставлено 123 нових одиниць рухомого складу. Близько 60% компонентів забезпечують заводи Польщі та інших країн ЄС. Йдеться, наприклад, про силових установок Medcom, водійських сидінь, інших рішеннях ", — додав він.

Як повідомляли раніше Ілон Маск озвучив ідею текіли під брендом Tesla в День дурня, але продукт явно не був жартом. Пляшка алкогольного напою на основі агави коштуватиме покупцям 250 доларів за пляшку, а покупці зможуть придбати не більше двох пляшок на людину. Згідно веб-сайту компанії, текіла буде продаватися в пляшках у формі культового логотипу Tesla у вигляді блискавки.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Джерело: Comments.ua
comments

Обговорення

Ігор

15 червня 2021, 10:27

В Україні вже підтримували виробника "Богданів" та "Еталонів", тобто Порошенка та Свінарчука-Гладковського. З 2004 року тільки вони почали заповнювати маршрути. Зроблені з російських запчастин, небезпечні, екологічно шкідливі, незручні вони не змінювались/модифікувались взагалі за 20 років. Повністю не пристосовані/байдужі до потреб дітей у візках та інвалідів та літніх людей, майже як москалі у вишиванках з трипалими прапорами, до потреб суспільства. Скрегіт гальм неймовірний. Місцеві ЗМІ, які спершу писали про все це, раптом перестали виходити. А держава тільки і купувала ці фізично та морально застаріли авто для шкіл. Тільки їх замовляли для перевезення виборчих бюлетенів/протоколів, та інше. Крім того, саме за допомогою цих маршруток оберталась тіньова готівка та пальне.


Новини