Рубрики
МЕНЮ
Хмільовська Інна
З 1 жовтня в Україні вступає в силу наказ Мінфіну, який вимагає вказувати у фіскальному чеку номера акцизних марок з кожної проданої пляшки алкоголю, заміксувати коктель тепер і зовсім проблема. Детально про це нововведення пише видання "НВ".
В ресторані, фото з відкритих джерел
За словами співвласниці Відьма-бару Лиса гора Олесі Остафіевіевої, всьому виною новий наказ. Раніше офіціант, брав замовлення, вносив його в планшет, програма автоматично розділяла його на замовлення для кухні та бару і відправляла кухарям і бармену "зустрічки" ...
За словами ресторатора, це дуже ускладнює роботу, оскільки, якщо в коктейль входять три алкогольних інгредієнта, то офіціантові доведеться збігати до бармена, взяти відкриті пляшки. А це означає, що цифри на штрих-коді при відкритті пляшки ні в якому разі не можна пошкодити. Офіціант повинен набрати номери акцизних марок з усіх трьох пляшок. І головне: нічого не переплутати — інакше штраф.
В Україні, за оцінками експертів, близько 50% ринку алкогольного бізнесу зараз в тіні через надмірну фіскалізації ринку і оцінюється на рівні 10-12 млрд грн.
Як раніше інформував портал "Коментарі", в Техасі з ресторану вигнали сім'ю , яка була в захисних масках.
Новини