Рубрики
МЕНЮ
Черновалова Кристина
Укрзалізниця анонсувала, що запускає бета-тестування моніторингу квитків. Компанія пропонує користувачам сервіс, який здатен кардинально змінити спосіб, яким ми плануємо свої подорожі внутрішнього сполучення.
"Укрзалізниця" запускає можливість для пошуку та придбання квитків
Нововведення спрямоване на те, щоб зробити процес бронювання квитків максимально зручним і ефективним. Відтепер, користувачі, авторизовані через Дія.Підпис, мають доступ до двох видів моніторингу: перший дозволяє відстежувати наявність конкретних місць на уже доступні рейси, а другий — сповіщає про появу в продажу квитків на зазначені напрямки між обраними містами.
Особливою перевагою є функція автоматичного викупу квитків. Після введення необхідних даних пасажирів і оплати замовлення, система самостійно відслідковує наявність квитків і виконує їх покупку. Це забезпечує пасажирам спокій та впевненість у тому, що вони зможуть придбати квитки на потрібні дати та рейси без необхідності постійного відстеження сайту Укрзалізниці. У разі, якщо моніторинг буде скасований або квитки не будуть знайдені, кошти автоматично повернуться на картку користувача.
Інформування користувачів відбувається через пуш-сповіщення у мобільному застосунку, тому важливо переконатись, що вони активовані у налаштуваннях профілю. Це гарантує, що ви завжди будете в курсі останніх оновлень щодо ваших бронювань.
Бета-тестування — це важливий етап перед широкомасштабним впровадженням послуги. Участь у тестуванні дає користувачам унікальну можливість вплинути на розвиток і поліпшення сервісу. Укрзалізниця закликає пасажирів долучитись до цього процесу, завантаживши тестовий застосунок для операційних систем iOS та Android.
“Якщо під час тестування щось пішло не так — одразу повідомляйте нам через "Зворотний звʼязок" в застосунку. Обирайте тему "Відстежування вільних місць" — це дозволить нам консолідувати всі зауваження та відповідати швидше”, — зазначили в компанії
Новини