Головна Новини Суспільство події Укрзалізниця запускає моніторинг та автовикуп квитків: як це працює
commentss НОВИНИ Всі новини

Укрзалізниця запускає моніторинг та автовикуп квитків: як це працює

Доєднатися до тестування можуть усі бажаючі

7 березня 2024, 14:32
Поділіться публікацією:

Укрзалізниця анонсувала, що запускає бета-тестування моніторингу квитків. Компанія пропонує користувачам сервіс, який здатен кардинально змінити спосіб, яким ми плануємо свої подорожі внутрішнього сполучення.

Укрзалізниця запускає моніторинг та автовикуп квитків: як це працює

"Укрзалізниця" запускає можливість для пошуку та придбання квитків

Нововведення спрямоване на те, щоб зробити процес бронювання квитків максимально зручним і ефективним. Відтепер, користувачі, авторизовані через Дія.Підпис, мають доступ до двох видів моніторингу: перший дозволяє відстежувати наявність конкретних місць на уже доступні рейси, а другий — сповіщає про появу в продажу квитків на зазначені напрямки між обраними містами.

Особливою перевагою є функція автоматичного викупу квитків. Після введення необхідних даних пасажирів і оплати замовлення, система самостійно відслідковує наявність квитків і виконує їх покупку. Це забезпечує пасажирам спокій та впевненість у тому, що вони зможуть придбати квитки на потрібні дати та рейси без необхідності постійного відстеження сайту Укрзалізниці. У разі, якщо моніторинг буде скасований або квитки не будуть знайдені, кошти автоматично повернуться на картку користувача.

Інформування користувачів відбувається через пуш-сповіщення у мобільному застосунку, тому важливо переконатись, що вони активовані у налаштуваннях профілю. Це гарантує, що ви завжди будете в курсі останніх оновлень щодо ваших бронювань.

Бета-тестування — це важливий етап перед широкомасштабним впровадженням послуги. Участь у тестуванні дає користувачам унікальну можливість вплинути на розвиток і поліпшення сервісу. Укрзалізниця закликає пасажирів долучитись до цього процесу, завантаживши тестовий застосунок для операційних систем iOS та Android.

“Якщо під час тестування щось пішло не так — одразу повідомляйте нам через "Зворотний звʼязок" в застосунку. Обирайте тему "Відстежування вільних місць" — це дозволить нам консолідувати всі зауваження та відповідати швидше”, — зазначили в компанії



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини