Головна Новини Суспільство події Українці визначили топ-10 найпопулярніших коктейлів
commentss НОВИНИ Всі новини

Українці визначили топ-10 найпопулярніших коктейлів

Переваги українців у коктейлях: від Aperol Spritz до глінтвейну

6 червня 2024, 17:30
Поділіться публікацією:

Компанії Poster, що спеціалізується на автоматизації закладів, у своєму новому дослідження розкрили пристрасті українців до алкогольних коктейлів. Опитування проводилося серед численних ресторанів і барів у період від квітня 2023 року до квітня 2024 року. Результати, опубліковані в ресторанному медіа "Реве та стогне ресторатор", виявляють як змінюються вподобання споживачів залежно від сезону та економічних умов.

Українці визначили топ-10 найпопулярніших коктейлів

Переваги українців у коктейлях: від Aperol Spritz до глінтвейну

Дослідження підкреслює, що серед усіх коктейлів, українці надали перевагу таким напоям, як Aperol Spritz, глінтвейн, та Gin Tonic. Цікаво, що кожен з цих напоїв виявився лідером у певну пору року: Aperol Spritz влітку, а глінтвейн — взимку, що вказує на вплив сезонних варіацій на споживчі переваги.

Українці визначили топ-10 найпопулярніших коктейлів  - фото 2

З економічної точки зору, не всі популярні коктейлі є однаково вигідними для рестораторів. Наприклад, хоча глінтвейн є вельми популярним взимку, його дохідність нижча порівняно з такими напоями, як Negroni, Gin Tonic та Whiskey Sour. З іншого боку, Aperol Spritz генерує майже вдвічі більше доходу в порівнянні з Negroni і Gin Tonic, що робить його особливо привабливим варіантом для літнього меню.


Українці визначили топ-10 найпопулярніших коктейлів  - фото 3

За кількістю чеків, що оплачені у ресторанах та барах, можна судити про популярність кожного коктейлю. У ТОП-10 також входять Negroni, Whiskey Sour, Pornstar Martini, Clover Club, Gin Garden, B52 та Long Island, що свідчить про широкі вподобання українців до різноманітності коктейльної культури.

Ці дані не тільки свідчать про тенденції у виборі алкогольних напоїв українцями, а й можуть слугувати важливою інформацією для рестораторів щодо планування своїх сезонних меню. 

Нагадаємо, що ірландська туристка Лінсі Беннетт та її чоловік були здивовані, коли бармен назвав їм ціну коктейлю, який вони замовили в готелі в Англії. Жінка думала, що їй доведеться заплатити близько 20 фунтів стерлінгів, але рахунок виявився майже в 100 разів більшим.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини