У 2020 році ми спостерігали постійне падіння показників Укрзалізниці. Безумовно, вплинула корона-криза, але не тільки він. Про це повідомляє кандидат економічних наук, ексдиректор з розвитку бізнесу АТ "Укрзалізниця" Андрій Рязанцев.
Андрій Рязанцев (фото з відкритих джерел)
"Навесні 2020 року повідомлялося і падінні (до 15%) обсягів перевезень по співвідношенню місяця до місяця. Але в другій половині року ситуація почала змінюватися. За підсумками 9 місяців повідомлялося лише про 4,3% падінні обсягів перевезень. При цьому збитки компанії за результатами трьох кварталів склали близько 12 млрд грн. А за підсумками року збитки можуть скласти 14-15 млрд. Слід сказати, що результат минулого року УЗ — близько 2,5 млрд грн доходу. тобто, ми маємо різницю рік до року в мінус 16 -17 млрд. З огляду на знос в 90% — ми впевнено йдемо в сторону розвалу компанії ", — сказав Рязанцев.
За його словами, одна з причин проблем — відсутність чіткого розуміння з боку власника завдань, що стоять перед компанією.
"УЗ повинна бути соціально-орієнтованої? Або бізнес-орієнтованої? Або це має бути щось середнє? При відсутності чітких орієнтирів не можуть бути досконально розроблені KPI (від англ. Key Performance Indicators — Ключові показники ефективності) для вертикалі керівництва. Крім того, великою проблемою, як ми побачили в цьому році, став Наглядова рада. Від його діяльності очікувалося поліпшення взаємин, зменшення проблемних питань як з власником (державою і його органами), так і з основними клієнтами (майже всі олігархи, тому що понад 60% вантажоперевезень виконує УЗ, включаючи експортні). На жаль, до складу Наглядової ради потрапили люди, які мають віддалене відношення до залізниці ", — підкреслив Рязанцев.
Як повідомляли раніше народно депутати в складі Тимчасової слідчої комісії (ТСК) під час закритого засідання про банкрутство "Укрзалізниці" ("УЗ") заслухали звіт правоохоронців.
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.