Рубрики
МЕНЮ
Елена Бурдейная
Павло Дуров, власник месенджера Telegram, повідомив про нові рекламні можливості платформи.
Рекламне повідомлення у Telegram - скрін екрана
Рекламні повідомлення, які незабаром з'являться у новинній стрічці Телеграм-каналів, майже нічого не змінять для пересічних користувачів. Але рекламодавців повинні будуть сплатити за цю можливість два мільйони євро, як вказано в умовах сервісу.
Telegram не буде показувати рекламу у чатах, особистих бесідах чи групах. Вона розміщуватиметься в кінці стрічки постів на каналах з відповідною тематикою. Повідомлення не міститимуть нав'язливих зображень – лише короткий текст (до 160 знаків) з посиланням для переходу. При цьому ніяка особиста інформація користувачів не буде використовуватись.
Рекламодавці, перейшовши за посиланням https://promote.telegram.org/, опиняються у рекламному кабінеті Telegram Ads. Тут вони можуть детально ознайомитись з особливостями поповнення бюджету. Перша половина бюджет (один млн євро) – депозит, а друга – витрати на рекламу. Якщо рекламодавець вирішить розірвати угоду і протягом року витратить менше 10 млн євро, то депозит втрачається. В іншому випадку його повертають.
Розміщення посту у обраному каналі відбудеться після автоматичного аукціону. Під час аукціону рекламодавці змагатимуться між собою, пропонуючи кращу ціну за тисячу показів (CРM). Мінімальна ставка — два євро.
Реклама у Телеграм досі існувала на основі безпосередніх та ніким не регульованих контактів між адміністраторами різних каналів. Оновлення зробить цю співпрацю платною і дасть можливість Павлу Дурову й надалі надавати безкоштовний та необмежений сервіс.
Про те, чому Facebook можуть оштрафувати на 36 млн дол, видання "Коментарі" розповідало своїм читачам раніше.
Новини