Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
З 7 листопада користувачі месенджера Telegram почали одержувати перші офіційні рекламні повідомлення. Така нав'язлива реклама викликала обурення користувачів соцмережі, адже реклама має нав'язливий характер. Як повідомляє видання "Коментарі", про це пише портал "Officelife.media".
Telegram. Фото: із відкритих джерел
Оголошення з позначкою sponsored закидають у великі канали від 1 тис. передплатників. Найчастіше реклама стосується телеграм-каналів, у яких обговорюється інформація про інвестиції, криптовалюту. Також є повідомлення про продаж бюджетного одягу.
Адміністратори пабліків стверджують, що вони не можуть стежити за контентом рекламних повідомлень. Також вони не можуть видаляти цю рекламу. Наприклад, паблік російської lenta.ru поскаржився на "нашестя" реклами про криптовалюти.
Більшість каналів ЗМІ рекомендують не зважати на новинку. Зокрема, у Forbes Russia закликали своїх читачів звертати увагу на маркування про рекламу, яке супроводжуватиме рекламні меседжі. Тільки самі адміністратори Telegram вирішують, яку рекламу закидати в паблики.
Також з'явилося звернення до передплатників від паблика "Раніше за всіх. Ну майже". У повідомленні йдеться, що паблік не має жодного відношення до реклами криптовалюту, одягу і так далі.
Павло Дуров заспокоїв обурених користувачів соцмережі, що незабаром може з'явитися функція відключення реклами. Поки що в Telegram прораховують економічну складову. Пізніше про це стане відомо.
Читайте також на порталі "Коментарі" — Telegram готує до запуску платну функцію, як позбутися реклами.
Новини