Рубрики
МЕНЮ
Елизавета Черных
Громадянська мережа ОПОРА провела провела моніторинг і підготувала дайджест політичної реклами в українському сегменті в соціальній мережі Facebook. Повідомляється, що дані були зібрані за лютий 2021 року.
Стало відомо, які суми українські політики витрачають на рекламу в Facebook - фото з відкритих джерел
Так, згідно з підрахунками ОПОРИ, минулого місяця на трансляцію рекламних публікацій політичного змісту було витрачено Від 168 780 до 265 980 доларів. При цьому використовували платну рекламу соцмережі 1205 сторінок, виставивши на промоцію 9 913 публікацій. Джерело повідомляє, що більше 6,5% публікацій розміщувалися з порушенням правил Facebook, а саме в них не містилося відповідного маркування.
У порівнянні з результатами аналізу політичної реклами в соцмережі в лютому 2020 року, ОПОРА відзначає значне зростання всіх показників. Таким чином в ідентичний період минулого року в Facebook і Instagram транслювалося 6 417 рекламних оголошень, за що 997 сторінки заплатили від 102 682 до 178 516 доларів.
Громадянська мережа фіксує, що до числа найбільших рекламодавців увійшли сторінки: двох українських політичних діячів і двох політичних партій; т рьох телеканалів, які потрапили під санкції в результаті рішення РНБО і указу Президента на початку лютого; всеукраїнського ЗМІ і громадської ініціативи.
Найбільше на рекламу в соцмережі в минулому місяці витратили колишній прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк і екс-нардеп Олександр Шевченко. На сторінці Яценюка транслювалося 390 оголошень, а їх вартість склала 8 570 доларів. Шевченко ж інвестував в рекламу на Facebook 8 416 доларів.
На третьому рядку по рекламних витрат 112.ua. У лютому на сторінці телеканалу з'являлися 30 оголошень, сумарна вартість яких, за даними ОПОРИ, склала 6 561 доларів.
Раніше портал "Коментарі" розповідав, що Facebook впіймали на рекламі самогону.
Новини