Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Путинський режим почав переводити торгівлю з Китаєм у криптовалюту. До першої групи імпортерів, яким дозволили розраховуватися у цифрових валютах за китайські товари, увійшли виробники електроніки та кілька банків. Як передає портал "Коментарі", про це повідомляють "Відомості".
Китай та Росія. Фото: з відкритих джерел
ЗМІ, посилаючись на одне з джерел видання, зазначає, що насамперед влада відбирала компанії, які закуповують у Китаї товари подвійного призначення, які можуть застосовуватися у військових цілях. Саме в таких імпортерів раніше виникли найбільші труднощі з платежами до банків Китаю та інших країн.
Розрахунки будуть проводитись в експериментальному правовому режимі (ЕПР). Поправки про розрахунки у криптовалюті щодо зовнішньоторговельних контрактів набули чинності з 1 вересня. Також зміни дозволяють проводити біржові торги криптовалютою під наглядом центробанку.
У той же час партнер консалтингової компанії Digital & Anologue Partners Юрій Брісов заявив, що спроби використати криптовалюту для обходу санкцій будуть швидко виявлені, оскільки всі транзакції в блокчейні відкриті для перевірки. Це досить швидко приведе експеримент російської влади до фіаско.
Тому ЕПР має бути строго орієнтований на види діяльності, які не підпадають під секторальні санкції, і на роботу з країнами, які не вводили обмеження проти Росії, наголосив експерт.
Читайте також на порталі "Коментарі" — Міністерство торгівлі Китаю попередило китайських автовиробників про ризики, пов'язані з інвестиціями в автомобільну промисловість за кордоном, включаючи Індію, Росію, Туреччину, Європу та Таїланд. Як пише Reuters, китайським компаніям настійно рекомендували уникати інвестицій в Індію через напружені відносини між країнами після зіткнень на спірному кордоні в 2020 році. Крім того, їм наполегливо радили не інвестувати до Росії та Туреччини.
У випадку з Європою та Таїландом рекомендації були м'якшими, але також мали попередження про ризики. Міністерство закликало китайські компанії використовувати зарубіжні заводи для остаточного збирання автомобілів із китайських комплектуючих, щоб мінімізувати вплив геополітичних проблем.
Новини