Головна Новини Суспільство події Прострочені креветки, зіпсовані сири: виконавчий директор Союзу споживачів перевірив супермаркет
commentss НОВИНИ Всі новини

Прострочені креветки, зіпсовані сири: виконавчий директор Союзу споживачів перевірив супермаркет

Максим Несміянов зібрав чималий кошик зіпсованих продуктів

27 листопада 2021, 17:45 comments1110
Поділіться публікацією:








Прострочені креветки, зіпсовані сири: виконавчий директор Союзу споживачів перевірив супермаркет

Максим Несміянов, фото з відкритих джерел

Максим Несміянов, виконавчий директор у Союзі споживачів України, перевірив які товари продають в магазині "Велмарт" за адресою: проспект Леся Курбаса 6Г на Борщагівці. Максим Несміянов періодично проводить перевірки полиць супермаркетів та виявляє продукти, у яких сплив термін придатності або продукти харчування, які зіпсувалися і їх не можна вживати в їжу.

Представник Союзу споживачів завжди перевіряє полиці з твердим сиром, адже цей товар найчастіше псується, коли його нарізають із голівок. Перевірку супермаркету фільмують на відео, яке можна переглянути у You Tube.

Максим Несміянов підійшов до полиць із твердим, фасованим у заводське пакування, сиром. З полиці супермаркету він взяв твердий сир ТМ "Звенигора" й розгорнув упаковку. Всередині сир покрився пліснявою з обох боків. Причиною такого явища Максим називає порушення цілісності вакуумного пакування.

"Одна й та ж проблема, хоча товар не прострочений. Але всередині упаковки сир з пліснявою. Часто таке трапляється, коли відбувається розвакумація пакування. Тому на ньому (сирові) виступає пліснява. Якщо ви придбали такий сир, не переживайте – йдете в магазин, повертаєте товар й вам віддадуть гроші. Щоб повернути товар, треба мати з собою чек. Якщо сума товару понад 100 грн, то треба надати паспортні дані для того, щоб повернути неякісний товар", — наголосив Максим Несміянов.

На вітринах з сирами він знайшов прострочені сири, що запаковані харчовою плівкою. На деяких голівках сиру теж почала з'являтися пліснява. Максим каже, що причин насправді багато: як і неякісні продукти, так і неправильно оброблені ножі.

Прострочені товари взагалі продавати не можна, навіть зі знижками, наголосив Несміянов. Серед сирів, що продаються зі знижками, Максим знайшов сир із пліснявою, який вже не можна вживати. На деяких шматках сиру видно, що плісняву зрізали.

"У мене викликає загострене почуття справедливості тема сиру. Виробник не прописав який строк придатності сиру після того, як його нарізали. Строки придатності на порізаному сиру пишуть продавці магазину. Самі вирішують скільки шматочок може зберігатися. Чи при цьому зберігаються якісні характеристики товару – під питанням", — додає експерт.

Також Максим знайшов сир, що вироблений у Польщі, який продавався за акційною ціною, хоча його термін придатності закінчився два дні тому.

Під час перевірки Несміянов переглянув креветки, що зберігаються у морозильних камерах. У холодильниках він теж виявив промарковані креветки, що продаються на вагу і термін придатності яких вже сплив. Наразі виробники на пакуваннях прописують частку глазурі, тобто льоду. Якщо споживач вдома розморозив креветки й побачив, що води в креветках більше, ніж вказано на упаковці, то можна писати скаргу у Держпродспоживслужбу на цього виробника.

Серед зауважень Несміянова до магазину й відсутність маркування на мідіях і креветках, які продають на вагу. Таким чином покупець навіть не може з'ясувати чи збіг строк придатності в товару, скільки там має бути відсотків глазурі тощо.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини