Головна Новини Суспільство події Підсумки першого дня локдауну в Києві: до чого і чому столиця виявилася не готова
commentss НОВИНИ Всі новини

Підсумки першого дня локдауну в Києві: до чого і чому столиця виявилася не готова

Експерти підбили підсумки першого дня локдауна в Києві та оцінили реакцію на проблеми в столиці з боку Офісу Зеленського

6 квітня 2021, 12:48
Поділіться публікацією:

Київ пережив перший день локдауна. "Коментарі" поцікавилися в експертів, які головні висновки можна зробити, які помилки — виправити, а також — про що свідчить реакція центральної влади.

Підсумки першого дня локдауну в Києві: до чого і чому столиця виявилася не готова

Локдаун у Києві. Колаж: Д. Романюк/Comments.ua

"Команда Кличка повністю провалила всі заходи, пов'язані з введенням локдауна"

На думку політичного експерта Дениса Горохівського, команда Кличка повністю провалила всі заходи, пов'язані з введенням локдауна.

"Почнемо з того, що місцева влада не встигла забезпечити пропусками для проїзду в громадському транспорті всіх, хто повинен був мати таку можливість (в тому числі на роботу в понеділок не змогли потрапити навіть деякі медики). При тому, що питання можна було вирішити кількома варіантами, в тому числі, наприклад, звернутися до Міністерства цифрової трансформації і зробити електронні перепустки на базі програми "Дія". Однак Кличко, який вже готується до президентської кампанії, відверто боїться будь-яких спільних проектів з центральною владою, які можуть позитивно вплинути на імідж останньої", — підкреслює Денис Гороховський.

Він також зазначає, що якимось чином дизайн перепусток ще до їх презентації потрапив в руки шахраїв — і в інтернеті без проблем можна купити собі підробку пропуску, ціна якої варіюється від 200 до 1600 грн.

"Також місто опинилося абсолютно не готовим з точки зору логістики, — продовжує політексперт. — Порожні тролейбуси, що їдуть один за одним, порожні вагони метро, що курсують кожні 2-3 хвилини, це все — витрати коштом платників податків. Влада не змогла адекватно розпланувати логістику громадського транспорту в умовах локдауна, тому кияни вже два дні спостерігають місто, що стоїть в багатокілометрових пробках, де правий ряд дороги займає порожній громадський транспорт".

"Колапс в Києві показує, наскільки такий локдаун не має сенсу"

Глава Українського аналітичного центру, економіст Олександр Охріменко зазначає: "Перший локдаун, введений рік тому, провалився. Серйозно постраждав бізнес, було багато перекосів (одні працювали, інші ні), мало допомоги та мало толку. Цього разу центральна влада, яка отримала тоді масу критики, вирішила зробити хитрий трюк — сама не вводить локдаун, скидаючи все на місцеві органи влади. І тепер уже вони все "розсьорбують", а представники Офісу президента ще й критикують представників місцевого самоврядування. Дуже зручно, так..."

При цьому Олександр Охріменко вважає, що критикувати є за що — застосовуються обмежувальні заходи часто безглузді. І швидше створюють проблеми всім і вся, ніж реально стримують поширення захворювання.

"Колапс в Києві показує, наскільки не має сенсу такий локдаун, — зазначає експерт. — Місцевій владі, так і центральній теж, варто було б сконцентруватися на роботі медустанов і мінімізувати заборони, що б'ють по бізнесу, за можливості пересуватися по містах. Логічно було б масові заходи заборонити, але не зупиняти громадський транспорт. Але де наша влада (всіх рівнів), а де — логіка..."

Нагадаємо, в соцмережах відреагували на захмарні ціни в київських таксі: з'явилися меми та фотожаби.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини