Головна Новини Суспільство події Нову пошту оштрафували на 325 млн за розбитий акваріум: як відреагувала компанія
commentss НОВИНИ Всі новини

Нову пошту оштрафували на 325 млн за розбитий акваріум: як відреагувала компанія

У компанії заявили, що будуть оскаржувати рішення у суді

8 липня 2021, 17:01
Поділіться публікацією:

Українська  служба доставки отримала рекордний штраф від Держспоживслужби за розбитий акваріум, вартість якого — 500 гривень. В компанії вже повідомили, що відмовляються плати таку величезну суму та заявили, що йдуть в суд. Про це пише РБК.

Нову пошту  оштрафували на 325 млн за розбитий акваріум: як відреагувала компанія

"Нова пошта" (фото з відкритих джерел)

З чого розпочався скандал?

За інформацією Держспоживслужби у Харківській області, до них звернувся клієнт компанії, що отримав розбитий акваріум. Його вартість чоловік оцінив у 500 гривень. За його словами, у компанії відмовилися компенсувати вартість товару.

 Відомо, що скарга надійшла від обуреного клієнта ще 27 січна 2021 року. Сам інцидент трапився у харківському відділенні №49, що знаходиться на Московському проспекті, 256.

 Відтак, працівники Держспоживслужби 15 березня прийшли на відділення з позаплановою перевіркою. Згідно зі статтею 6 Закону України, вони мають на це право.

 У профільному відомстві стверджують, що їм не вдалося розібратися в цій ситуації, бо керівник відділення не надала їх представникам відповідних документів. Компанія їх також не видала у потрібні терміни, а це згідно з чинним законодавством — три дні.

Чому штраф такий великий?

Як повідомили у Держспоживслужбі, ці порушення призвели до штрафу у 151 млн грн. Окрім цього, в органі, що контролює, заявили, що представники компанії не прийшли на розгляд справи, щоб, за бажанням, оскаржити рішення про штраф.

"28 травня у Головному управлінні Держспоживслужби у Харківській області винесли постанову про накладення на компанію стягнень у сумі 151 млн гривень, яка становить 10% від обсягу реалізованої продукції ТОВ" Нова пошта "по лютий 2021 року", — йдеться в заяві.

Окрім цього, компанію оштрафували ще на 174 млн грн через скаргу ще одного клієнта, який 10 березня поскаржився до служби на те, що його, нібито, обрахували в відділенні №3 міста Чугуєва.

Представники служби знову пішли перевіряти відділення позапланово, як повідомляють їх чиновники,  й на цей раз під час перевірки необхідні документи також не були надані.

"2 липня Головним управлінням Держспоживслужби в Харківській області винесено постанову про накладення стягнень в розмірі 174 млн грн, що становить 10% від обсягу реалізованої продукції компанією "за березень 2021 року", — йдеться у заяві відомства.

Що відповіли у компанії?

У пресслужбі компанії вже заявили, що з таким рішенням не згодні. Свою позицію вони будуть відстоювати у суді.

Журналістам повідомили, що вони називають дії служби маніпулятивними та не погоджуються зі штрафом. Його адвокати компанії будуть оскаржувати в Харківському окружному адміністративному суді.

У заяві компанії йдеться, що перевірка служби відбулася з порушеннями чинного законодавства. Нібито документи були надані не тому представнику НП, а в спеціальному журналі перевіряючі не розписалися.

"Згідно із законом, особа, що проводить перевірку, повинна надати керівнику юридичної особи, його відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі документи про перевірку. Зате вони були вручені керівнику відділення, який не є такою уповноваженою особою. А ще — була порушена і процедура перевірки. Зокрема, представник будь-якого контролюючого органу під час перевірки повинен розписатися в спеціальному журналі — це вимога законодавства. Цього теж не було зроблено ", — заявили в компанії.

У службі доставки додали, що керівник відділення, до якого з перевіркою прийшли чиновники, запропонував їм звернутися до керівництва компанії, але вони цього не зробили. Натомість вони розцінили такі дії як створення НП перешкод для посадових осіб під час перевірки.

"Сам акт про штраф теж був складений з порушеннями. Там не вказано в чому саме компанія перешкоджала перевіряючому органу і не вказана дата правопорушення", — резюмували в компанії.

 Окрім цього, в компанії вважають несправедливим те, що штраф вирахуваний від обороту всієї компанії, а не відділень, які перевіряли.

Нагадаємо, що сайт "Коментарі" повідомляв про те, що "Нова Пошта" ввела нові тарифи.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини