Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Власник Укрбуду Максим Микитась звернувся до Президента України та антикорупційних органів з приводу розкрадання мільярдів гривень на будівництві Подільсько-Воскресенського мосту. Екснардеп вимагає провести ретельне розслідування зловживань та порушень під час будівництва цього інфраструктурному об'єкту. Він розкриває схему накруток, яка діяла там останні роки, і, зокрема, стверджує, що "моста як немає, так і не буде", але є борги які надалі продовжують штампувати через підписання актів виконаних робіт. Він стверджує, що "на цьому тижні київські чиновники збираються одним траншем оплатити нібито борг на 1 млрд грн перед сумнозвісним генпідрядником "Екобудтрейд" по Подільсько-Воскресенському мосту. Гроші просто виводять!"
Фото: КМДА
Микитась у пості на іменному ТГ каналі описує схему зловживань бюджетними коштами і зазначає, що саме зараз, під час війни, "здійснюється спроба вкрасти черговий мільярд гривень". Заявник, зокрема, просить втрутитися у цю ситуацію НАБУ: "Ще не вщухли пристрасті навколо обшуків по виведенню 533 млн грн на будівництво метро оплачених КМДА авансами восени 2022 року як за ними услід вкидається черговий мільярд. На жаль, НАБУ і по Київському метро і по Подільському мосту — двом головним столичним ТОП об'єктам корупції та крадіжок в особливо крупних розмірах — чомусь мовчить. На метро в Києві вкрадені 4 мільярди, з них 533 млн вже під час війни! По Подільському мосту лише за 2021 рік виведено більше 2 мільярдів гривень. — І такий процес триває щороку! НАБУ зараз активно працює по Коболєву, Пивоварському, в Одесі тощо, а у себе під носом в Києві розграбування на мільярди не помічає. У 2021 році на Подільсько-Воскресенський міст з бюджету м.Києва на ТОВ "Екобудтрейд" пішло 4 мільярди гривень (170 млн доларів). Мосту досі немає, а борги за нього залишились на мільярди гривень. Стверджую: мосту немає і не буде, а акти виконаних робіт продовжують підписуватися замовником на мільярди гривень".
Екснардеп підкреслює, що "зараз є великі сподівання на нового директора НАБУ. Тому я хочу професійно, з середини, показати звідки акти на мільярди, хто в долі і звідки прибуток 500-700 %! Дивитися треба таке собі НОУ-ХАУ — "одиничні розцінки" на роботу! "Одиничні" тому що приймаються у виключних випадках – коли треба застосувати надунікальну техніку та надунікальне "НОУ-ХАУ". Виявляється, увесь процес будівництва Подільського мосту в 2020-2021 роках – це повне надунікальне "НОУ-ХАУ" із застосуванням унікальної техніки, яку ніхто не бачив. Застосування НОУ-ХАУ та тиражування актів виконаних робіт на мільярди розпочато з приходом до "Екобудтрейду" Комарницького та Блінова. Комарницький забезпечив взаємодію з адміністрацією міста Київ та безконтрольне фінансування. А Блінов організацію та підписання актів із Замовником — КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд" та затвердженню кошторисів, а саме, в першу чергу, "одиничних розцінок" в ДП "Укрдержекспертиза".
Власник Укрбуду пояснює, що "схема проста: розробляється проект (ПОС, ППР, технологічна карта) куди штучно вставляється нібито унікальна техніка та технологія, яка непередбачена Державно-будівельними нормами. За іронією, впроваджується нібито для скорочення строків будівництва та економії бюджету. Цей новий проект погоджується підписом представника Замовника – КП Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд. Саме це Герману Блінову зробити було не важко — адже практично весь 2022 рік директор КП — Замовник — Р. Ліснєвський постійно проживав під одним дахом в будинку Германа Блінова по новообухівській трасі. Це можно підтвердити сотами телефонів та свідками. Після "такого" погодження замовником фактично вже самі працівники Екобудтрейду малюють під себе вартість маш/годин виходячи з в рази завищеної вартості задіяних механізмів та вартість люд/годин з нібито залученням персоналу з унікальним фахом і відповідно оплатою в десятки тисяч доларів. Ці "одиничні розцінки" затверджуються ДП "Укрдержекспертизи". Звичайно, не безкоштовно – 3% від кошторису. І, від звичайних паль до монтування вант на мосту – все це "одиничні розцінки", розроблені не Міністерствами та Державними Науково-дослідними інститутами, а самим генпідрядником для себе з прибутком 500-700 %. І весь Подільсько-Воскресенський міст — це суцільне НОУ-ХАУ як вкрасти мільярди. З рештою такі акти виконаних робіт "Екобудтрейд" може з під ковдри доставати на нескінченні мільярди, а мосту так і не буде!
До речі, де ще ми бачимо ТОВ "Екобудтрейд" окрім як на Подільському мосту в Києві? Де ми ще чуємо про Германа Блінова? Блінов пов'язаний лише з двома проектами — Подільський міст та безкінечне будівництво двох станцій метро у Києві! Отже, зараз під час дефіциту бюджету Києва в мільярди гривень, в час коли військовим ні з чого платити доплати у 30 тис. грн. – готується виплата мільярда "намальованих" (!) корумпованих (!) штучних (!) боргів по Подільсько- Воскресенському мосту! Щось з цих грошей у вигляді відкатів мабуть повертається, решта – 3% ДП "Укрдержекспертизі", 3% — Р. Ліснєвський — директор Замовник і залишок з 1 млрд грн. — приблизно 800 млн грн. розподіляється між Комарницьким та Бліновим і йде далі. Можу ще багато розповісти про проживаючих в 2022 році під одним дахом разом з Бліновим директорами КП".
Новини