Рубрики
МЕНЮ
Ольга Чародий
Мережа автозаправних станцій Glusco відновила реалізацію нафтопродуктів після 115-денної перерви, викликаної рішенням влади. Що це означає? Які можуть бути наслідки в ціновому сегменті? Своєю думкою з виданням "Коментарі" поділився генеральний директор ТД "SunOil" (мережа АЗС), експерт ринку нафтопродуктів Леонід Косянчук:
Фото: Glusco / Facebook
"Glusco — це 126 АЗС, відновлення яких точно розширить ринок, що принесе користь споживачам. Думаю, що це буде вище середньоценовий сегмент, в якому і працює дана мережа. Ми не мамо забувати, що Glusco це ще і авіапаливо (ведуть заправку авіапаливом "в крило" в аеропортах "Бориспіль" та "Київ"), що може позитивно вплинути на його ціни і трохи здешевити квитки.
При цьому є питання — чи врегульовано всі формальності щодо відновлення роботи Glusco, сказав свого слова АМКУ? Поки офіційної інформації з приводу відновлення роботи ні від Glusco, ні від власника, який придбав цю мережу компанії SOCAR я не бачив.
Нагадаю, що ціни на паливо у нас останнім часом регулює Мінекономіки, видаючи рекомендації по максимальним. Так, минулого тижня бензин А-95 можна було продавати дорожче 30,84 грн за літр (продавали максимум по 28,29) дизпаливо — не дорожче 29,23 грн за літр (продавали по 26,3-28). Тобто нижче, максимально дозволеної ціни працював ринок.
Зміна власника мережі Glusco ніяк не має змінити цінову ситуацію на ринку. Ціни, як і раніше, будуть залежати від цінового тренду на нафтопродукти в Європі і курсу НБУ".
Нагадаємо, податківці нарешті добралися до підприємців, які через мережу підставних фірм реалізували незаконні схеми ввезення на митну територію України із сусідньої Росії нафтопродуктів. Зрозуміло, що реальні обсяги імпорту ховалися. Вони наклали арешт на корпоративні права групи компаній, які їх поставляли.
Новини