Рубрики
МЕНЮ
Станислав Молчанов
Землекористувач прилеглої до метро Вирлиця території готовий витратити сотні мільйонів на порятунок станції від затоплення. Йдеться про берегову лінію озера Вирлиця в Дарницькому районі Києва. Рівень піднявшихся ґрунтових вод водойми тут несе загрозу гілці метрополітену і станції "Вирлиця", і компанія "Мрія-Інвест", яка щорічно платить до бюджету за оренду прилеглої ділянки понад 15 млн грн на рік, готова виконати роботи з порятунку станції метро. А рятувати станцію необхідно, і є безліч тому доказів і пояснень.
Фото: dsnews.ua
Раніше заступник гендиректора "Київметробуду" Олег Борисов розповів ЗМІ, що ізоляційні матеріали тунелів метро були розраховані всього на 15 років служби. За його словами, відразу ж після запуску станції її відкрили, а через пару місяців закрили через підтоплення, повідомляє "Апостроф".
Ризик загрозу затоплення метро на ділянці підтвердили і в КП "Київський Метрополітен". У КП провели інженерно-геологічний і гідрологічний аналіз ситуації в районі. Підприємством виконані роботи по підняттю верхньої площадки маршових сходів на вході-виході з підземного переходу станції.
У ділянки є землекористувач — компанія "Мрія-Інвест", яка платить в бюджет за оренду ділянки, і готова виконати роботи з порятунку станції метро. Проєкт благоустрою, а також очищення води в Вирлиці у ТОВ "Мрія-Інвест" вже готовий. Представник компанії Олександр Крупник прокоментував ситуацію.
Таким чином, логічним для міста виглядає комплекс заходів з порятунку станції метро "Вирлиця" при якому всі роботи будуть реалізовані за рахунок "Мрія -Інвест".
Для цього міській владі необхідно продовжити оренду ділянки, після чого компанія інвестує сотні мільйонів в роботи по зміцненню лінії берега і нормалізації дренажної системи на станції метро. При цьому жителі Дарницького району столиці отримають безпечну станцію і цивілізований багатофункціональний об'єкт з продуманою інфраструктурою, чистим і комфортним озером.
Новини