Рубрики
МЕНЮ
Хмільовська Інна
Facebook Inc. в останні дні піддається все більш різкій критиці за свій вплив на молодих користувачів і за свої зусилля по створенню продуктів для них. Усередині компанії групи співробітників протягом багатьох років будували плани щодо залучення дітей-підлітків, що виходять за рамки загальновідомого, підбурювані страхом, що Facebook може втратити нове покоління користувачів, критично важливих для його майбутнього. Відповідні папери вивчили журналісти газети The Wall Street Journal.
Підлітки. Фото з відкритих джерел
Внутрішні документи Facebook, розглянуті The Wall Street Journal, показують, що компанія сформувала команду для вивчення дітей підліткового віку, поставила трирічну мету по створенню для них більшої кількості продуктів і замовила стратегічні документи про довгострокові ділові можливості, представлених цими потенційними користувачами. В одній з презентацій було розглянуто, чи є спосіб залучити дітей під час ігрових побачень.
У компанії представили новий підхід до розробки продуктів для дітей. Замість того, щоб пропонувати тільки два типи продуктів, розрахованих на користувачів до 13 років і старше, Facebook збирався адаптувати свої продукти до шести вікових групах: дорослим, підліткам у віці від 16 років, підліткам у віці від 13 до 15 років, дітям у віці від 10 до 12 років, дітям у віці від 5 до 9 років і малюкам у віці від нуля до чотирьох років.
Нагадаємо, платформа Instagram, яка належить Facebook, тимчасово припиняє розробку програми Instagram Kids. Додаток повинен був бути призначений для користувачів віком до 13 років.Про це заявив керівник Instagram Адам Моссера. Як відомо, поточна політика Instagram забороняє користуватися соцмережею дітям до 13 років. Навесні в компанії заявили про створення окремого додатка для дітей — Instagram Kids. Однак через шквал критики розробку вирішили зупинити. У березні 2021 видання BuzzFeed з посиланням на лист віце-президента Instagram Вішала Шаха до співробітників повідомило про створення додатка Instagram Kids.
Новини