Вигода порту для розвитку галузі та ринку — досить реальний показник. Якщо ОП піде цим шляхом, то в концесію зможуть потрапити тільки одиниці портів, які за фактом нікому не потрібні. Про це заявив глава Директорату Асоціації франчайзингу України, віцепрезидент Асоціації інвесторів в Україні Андрій Кривонос виданню "Коментарі-Україна".
Андрій Кривонос (фото з відкритих джерел)
"Головний аспект вигоди — вчора, сьогодні або завтра. Аудит державних ресурсів ми вже робили, але в ньому відповіді на питання "про яку вигоду використання ресурсів йде мова?" не отримали. З портами ситуація ще складніша. Сам по собі порт — вершина айсберга. Важливий комплекс: під'їзні шляхи, жд гілка, спеціалізація порту, види обслуговуються судів. Не виключаю, що під окремі вантажі доведеться будувати нові об'єкти на підставі сьогоднішнього технічного розвитку портового господарства", — вважає Кривонос.
За його словами, на сьогодні це спроба привести термінали в порядок, але для портів буде більше підходити державно-приватне партнерство, ніж концесія.
"Більше контролю для держави, більше можливостей для інвестицій приватних учасників, шанс врахувати особливості діяльності навколо певного вантажу, який буде йти через цей порт. Заява щодо порту від Офісу президента виглядає як спроба застовпити місце — ми ж говорили. А якщо не вийде, то це вже буде інша історія. І в кінці вже просто крик душі — тільки не треба відразу будувати нове, та ще й в кредит під гарантії майбутніх поколінь, — додав експерт.
Нагадаємо, Мінінфраструктури планує передати в концесію більшість українських портів, а в держуправлінні залишити ті, які є найбільш вигідними. Про це заявив заступник глави Офісу Президента, координатор "Великого будівництва" Кирило Тимошенко під час виступу на форумі "Україна 30. Міжнародна політика".
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.