Головна Новини Суспільство події Діджиталізація проти корупції: Ганна Чуб розповіла, як нині працює податкова
commentss НОВИНИ Всі новини

Діджиталізація проти корупції: Ганна Чуб розповіла, як нині працює податкова

Після інтеграції електронних сервісів ДПС з додатком «ДІЯ» - кількість послуг та їх якість виросли.

23 грудня 2021, 16:52
Поділіться публікацією:

Головний сенс режиму "без паперу", на який зараз активно переходять податківці, — це максимальне усунення впливу людського фактору, а відтак – зведення корупційних ризиків до нуля.  Про це повідомила у своєму блозі начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.

Діджиталізація проти корупції: Ганна Чуб розповіла, як нині працює податкова

Диджиталізація приносить результати (фото з відкритих джерел)

 

Вона розповіла, що протягом поточного року – після інтеграції електронних сервісів ДПС з додатком "ДІЯ" — кількість послуг, які податкова надає платникам у електронному вигляді, та їх якість виросли.

 

"Мінцифри та ДПС спростили вхід до Електронного кабінету – для швидкого входу достатньо лише QR-коду. Ще один вдалий приклад спрощення: з серпня цього року Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС також приєднався до застосунку "ДІЯ". Це означає, що кожен українець може тепер легко отримати кваліфікований електронний підпис чи печатку. Достатньо звернутись до ДПС (точніше – до надавача електронних послуг). При цьому не знадобиться традиційне надання копій паперових документів",- уточнила Ганна Чуб.

 

Набула популярності серед користувачів також "Автоматична реєстрація ФОП" в "ДІЇ", яка спростила ведення бізнесу. Ця послуга надає можливість фізичній особі під час реєстрації підприємцем обрати спрощену систему оподаткування.

 

"Реєстрація автоматична – без участі державного реєстратора, достатньо подати заяву. Це зручно та безкоштовно. На заяву людина витрачає до 10 хвилин, сама  реєстрація відбувається майже за хвилину",- пояснила авторка блогу.

 

Ганна Чуб також нагадала, що з 1 січня ФОПи – платники єдиного податку другої – четвертої груп будуть зобов’язані при проведенні розрахункових операцій під час реалізації товарів, послуг (робіт) застосовувати — незалежно від розміру доходу та виду діяльності — реєстратори розрахункових операцій (РРО) або програмні РРО.

 

На думку Ганни Чуб, саме за програмними РРО – майбутнє:

"Це зручно, сучасно й економно. Зареєструвати його можна за допомогою все того ж Електронного кабінету – програмне рішення від ДПС безкоштовне.  По суті, програмним РРО може стати будь-який пристрій, що є у наявності та пристосований виходити в Інтернет: телефон, комп’ютер тощо. Тобто, покупець чи споживач послуг може отримати чек не лише у паперовому вигляді – цей документ може бути у вигляді QR-коду чи чеку, висланого на ваш e-mail, Viber чи як sms". 

 

Авторка матеріалу навела приклад західноєвпропейських країн, де кожна розрахункова операція супроводжується фіскальним чеком.

"Це сама собою зрозуміла цивілізована норма, до якої в цивілізованому суспільстві всі звикли й яка не викликає жодного сумніву чи незадоволення. Фіскальний чек – це гарантія захисту прав як споживача чи покупця, так і продавця чи надавача послуг. Як держави, так і кожного платника податків. Адже в цьому документі фіксуються всі принципові деталі проведеної операції, відображаються всі встановлені законом платежі, в той час як стихійні неофіційні розрахунки роблять вразливим кожного з учасників процесу",- підкреслила Ганна Чуб.

 Нагадаємо, що "Коментарі" інформували про те, що відповідальність за несплату податків має бути невідворотною.


 



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини