Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Українці – нація, яка вміє заощаджувати. Підтвердженням цього є цифри, які, зокрема, свідчать про те, що купівля товарів зі знижкою є однією з найбільш уживаних стратегій заощадження українців у відповідь на зростання цін. Про це йдеться у повідомленні Асоціації ритейлерів України із посиланням на дані дослідження NielsenIQ (FMCG).
Ціни на продукцію. Фото: із відкритих джерел
У дослідженні зазначається, що у відповідь на шокуючі зміни цифр на більшості товарів українці найчастіше раціоналізують свій споживчий кошик. Наші співвітчизники відмовляються від зайвого на користь базових найнеобхідніших продуктів. Також серед найпопулярніших стратегій економії – купівля зі знижкою і зменшення загального обсягу покупок.
Так, 75% покупців активно шукають знижки або навіть готові змінювати звичний магазин на той, де привабливіші цінові пропозиції.
Невелика група (13%) – це лояльні покупці, які рідко змінюють вибір бренду під дією промо.
При цьому частка продажів, що проходять зі знижкою, поступово збільшувалася з моменту її падіння в перші місяці повномасштабного вторгнення росії в Україну й наразі поступово виходить на плато.
Фактично, близько половини усієї виручки українських магазинів генерується товарами зі зниженою ціною – 56% у секторі продовольчих товарів та 49% – у секторі непродовольчих.
Читайте також на порталі "Коментарі" - середні ціни на продукти харчування та безалкогольні напої в Україні у травні 2025 року, порівняно з травнем минулого року, підскочили на 22,1%. Подорожчали практично всі продукти. Про це йдеться у повідомленні Державної служби статистики.
За інформацією статистичного відомства, за останній рік серед продуктів найбільше подорожчали яйця – на 86,0%. Крім того, овочі подорожчали на 35,4%, олія — 35,4%, фрукти — на 33,5%, вершкове масло — на 28,5%. Хліб подорожчав на 22,3%, молоко – на 20,9%, безалкогольні напої – на 19,7%, сир та сир – на 18,0%.
Новини