logo_ukra

Coinspot 23.01.2021

BTC/USD

32994.85

ETH/USD

1231.30

LTC/USD

137.81

НБУ 23.01.2021

USD/UAH

28.35

EUR/UAH

34.40

RUB/UAH

0.40

comment

Рубрики

comment

МЕНЮ

Головна Новини Суспільство події Чорна п'ятниця в умовах карантину: як і де купувати товари за найвигіднішими цінами
commentss НОВИНИ Всі новини

Чорна п'ятниця в умовах карантину: як і де купувати товари за найвигіднішими цінами

Гіпермаркети і великі магазини електроніки розповіли, як і коли українці зможуть придбати товари зі знижками

23 листопада 2020, 15:10

Чорна п'ятниця — п'ятниця після Дня подяки в США. З неї починається традиційний різдвяний сезон розпродажів, і всі бажаючі можуть придбати потрібні товари за найвигіднішими цінами. Традиція проводити чорну п'ятницю поширилася за межі Америки в багато країн світу, і Україна не стала винятком. У цьому році "чорною" буде вважатися п'ятниця 27 листопада.

Чорна п'ятниця в умовах карантину: як і де купувати товари за найвигіднішими цінами

ФОТО: З відкритих джерел

Однак, карантин вихідного дня вніс свої корективи в проведення чорної п'ятниці. Як же тепер українцям придбати потрібний товар за знижками, чи можливо це в умовах пандемії і де можна знайти найбільш вигідні пропозиції?

Ми поговорили з представниками двох популярних українських гіпермаркетів, а також магазинів електроніки та дізналися про те, як торгові гіганти знайшли вихід з ситуації, що склалася.

"METRO"

Провідна міжнародна компанія, що спеціалізується на торгівлі у сфері продуктового рітейлу, яка управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі в 15 українських містах. Гіпермаркет пропонує асортимент в понад 25 тисяч найменувань, серед яких продукти, кухонне приладдя, побутова техніка, домашній одяг, текстиль, офісні товари та інші.

Дата проведення чорної п'ятниці: 26-29 листопада, в рамках звичайних годин роботи ТЦ.

Робота в умовах карантину: в гіпермаркетах незалежно від дня тижня, завжди здійснюється строгий контроль виконання карантинних обмежень (контроль кількості клієнтів, які перебувають одночасно в ТЦ, розмітка на підлозі для збереження дистанції, голосове сповіщення, о другій проводиться ретельне прибирання по всій площі магазинів спеціальними антисептичними засобами):

"Компанія "МЕТРО Кеш енд Кері Україна", як великий міжнародний ритейлер, відповідає за здоров'я і безпеку своїх клієнтів і співробітників, забезпечуючи всі належні умови для захисту і запобігання поширенню вірусних захворювань у своїх магазинах", — сказали в прес-службі компанії.

Знижки: компанія запланувала знижки до 70% на більш ніж 1500 товарів всіх категорій.

У прес-службі також зазначили, що компанія надає всім своїм клієнтам можливість безготівкової оплати на касах у всіх ТЦ METRO. Більш того, В2В клієнти мають можливість оплачувати товари безготівковим розрахунком згідно з договорами.

"FOZZY"

Гіпермаркети FOZZY — це оптово-роздрібні магазини, що працюють у форматі cash and carry. У торгових залах гіпермаркетів FOZZY площею від 6 000 до 10 000 м2 представлено понад 50 000 товарів продовольчого і непродовольчого напрямів.

Дата проведення чорної п'ятниці: 25-30 листопада

Робота в умовах карантину: Абсолютно всі співробітники гіпермаркетів забезпечені масками та рукавичками, весь персонал проходить щоденне безконтактне вимірювання температури тіла, до роботи допускатимуться співробітники, які абсолютно здорові і добре себе почувають. Гостям гіпермаркетів при вході в торговий зал запропонують виміряти температуру, і нагадають про важливість надягти маску.

На входах до торговельних залів є автоматичні розпилювачі дезінфікуючих засобів, і разові рукавички, якими можна користуватися під час покупок. У гіпермаркетах є  розмітка на підлозі, що нагадує про важливість зберігати дистанцію. А всі касові зони захищені пластиковими щитками.

Знижки: 70% знижки торкнутися основних категорій продовольчих товарів і побутової хімії.

До чорної п'ятниці компанія готує кілька акційних активностей:

— гості офлайн-гіпермаркетів зможуть отримати додаткову знижку на товари з обраного асортименту.

— покупці онлайн-гіпермаркету fozzyshop.ua отримають можливість купити товари зі знижкою і з безкоштовною доставкою. Виконавши кілька обов'язкових простих умов: необхідно буде придбати товар з акційного асортименту і ввести спеціальний промокод, при оформленні замовлення, який буде анонсований на сайті.

"ELDORADO"

Один з провідних гіпермаркетів електроніки в Україні. Станом на 2020 рік клієнтів очікують в 120 магазинах Eldorado в 57 містах по всій Україні, яким пропонують відмінний вибір з 50 000 моделей сучасної персональної техніки Samsung, Bosch, Philips, Asus, LG, Whirlpool, Sony і інших провідних виробників.

Дата проведення чорної п'ятниці: 23-30 листопада

Робота в умовах карантину: у вихідні магазини працюють тільки на самовивезення, зате в будні частина магазинів відкриті до 23:00, з графіком роботи кожного магазину можна ознайомитися на сайті ELDORADO. Гіпермаркети працюють з дотриманням всіх карантинних заходів — обов'язкового носіння масок, наявності САНІТАЙЗЕР і регулярних обробок приміщення.

Знижки: компанія пропонує знижки до 70 відсотків. До того ж користувачам будуть нараховувати аж до 25 відсотків бонусів на покупки, а забрати замовлену техніку в магазині можна в найкоротші терміни — в той же або на наступний день. Якщо потрібна доставка — не проблема, пристрої відправлять до відділення Нової Пошти, причому вартість доставки замовлень від 500 гривень складе всього одну гривню. Також можлива доставка прямо додому за одну гривню в містах мільйонниках і сателітах Києва при покупці від 6999 гривень. При оплаті карткою на сайті буде діяти супербонус в п'ять відсотків, до того ж можна взяти розстрочку на 25 місяців.

У прес-службі також додали, що знижки клієнтам в чорну п'ятницю надаються і шляхом зниження маржі торгової мережі, і шляхом зниження ціни постачальником.

"FOXTROT"

Одна з найбільших в Україні роздрібних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Станом на липень 2020 року мережа налічує 163 магазини загальною торговою площею 154 000 м2. Магазини розташовані в 90 обласних і районних центрах України.

Дата проведення чорної п'ятниці: 23-30 листопада. Замовлення на сайті будуть прийматися цілодобово, робота магазинів в будні дні буде продовжена.

Робота в умовах карантину: в роздрібних магазинах з початком карантину дотримуються необхідних заходів безпеки. Персонал забезпечений масками, в торговому залі встановлено санітайзер для покупців, зроблена розмітка для дотримання безпечної дистанції. Також покупці можуть зробити замовлення в інтернет-магазині foxtrot.ua з адресною доставкою додому.

"У повній готовності наша логістика, розширено кількість варіантів і операторів адресної доставки,"прокачуємо" ефективність роботи адмінперсоналу та продавців роздробу, інтернет-магазину, колл-центру, які готові приймати і обробляти замовлення 24/7. Це і багато іншого необхідно для того , щоб скоротити час обслуговування кожного покупця і забезпечити безпеку покупки ", — додали в прес-службі компанії.

Знижки: чорна п'ятниця на українському ринку — це дійсно головний розпродаж, де знижки є на всі категорії і групи товарів без винятку (незалежно, це новинка, або модель минулих років). У компанії також виділили топ-5 переваг клієнта, це: телевізори, смартфони, ноутбуки, пральні машини і холодильники.
"Основні тенденції збережуться і в цьому році: зростання товарів для побуту, які дозволяють зробити життя комфортнішим і гаджетів для віддаленого офісу. Для прикладу: всі найпопулярніші моделі широкоформатних телевізорів (попри те, що їх було закуплено в 8 разів більше), торік було продано вже в п'ятницю до обіду (при тому, що чорна п'ятниця у 2019 стартувала в ніч на четвер)", — відзначили в прес-службі.
У компанії також розповіли про способи розрахуватися за придбаний товар. Робота POS-терміналів не залежить від робочого часу банків. Клієнти можуть розплачуватися як готівковим, так і безготівковим способом оплати. Більш того: такий же принцип діє і при доставці: значна частина екіпажів власної служби доставки забезпечена мобільними апаратами для безготівкового розрахунку. Крім цього, з 19 листопада в мережі Фокстрот доступний спосіб безконтактної оплати Viber Chatbot Payments. Мережа Фокстрот одна з перших підключила цю опцію для оплати вартості товарів і послуг за допомогою віртуального гаманця (Apple Pay / Google Pay) зі смартфона.
"Також налаштована зручна система для оформлення покупок в кредит від банків-партнерів. Рішення приймається протягом декількох хвилин, що дозволяє купити за хорошою ціною в чорну п'ятницю не тільки техніку, яка необхідна, але і те, про що давно мріяли, але з якоїсь -то причини не могли собі дозволити ", — додали в компанії.

"АЛЛО"

Український ретейлер та дистриб'ютор побутової електроніки з однойменною торговою мережею по всій країні, представлений 140 магазинами в Україні. Найбільше з них у Києві — 35. 

Дата проведення чорної п'ятниці: 23-30 листопада. Цього року компанія вперше подовжує період знижок: акційні пропозиції від АЛЛО будуть доступні вісім днів.

Робота в умовах карантину: всі магазини будуть працювати у звичайному режимі протягом робочих днів, а в суботу та неділю — з фокусом на видачу онлайн-замовлень. АЛЛО продовжила "п'ятницю" на вісім днів, щоб усі бажаючі встигли вибрати найбільш необхідні товари зі знижками. У компанії закликають клієнтів використовувати можливість покупки онлайн, щоб скоротити кількість контактів під час пандемії. Для зручності вибору товарів онлайн можна отримати відеоконсультації з продавцем через сервіс Експерт Онлайн. 

Знижки: за акційною ціною можна буде купити смартфони, гаджети, побутову техніку та багато іншого. За увесь період акції зі знижками буде представлено понад 5000 тисяч товарів різних категорій. Бонусна програма також поширюється на покупки під час "Чорної Ніжнятниці": клієнтам повертається 1% від фактично сплаченої суми при замовленні в додатку.

"Ми оптимізуємо роботу абсолютно всіх департаментів, підключаємо додатковий логістичний ресурс, міняємо графік роботи співробітників, виділяємо сервера. Купівельна активність у цей період збільшується у два рази. Це означає, що ми повинні працювати з подвійною потужністю, щоб надати звичний АЛЛО-сервіс нашим клієнтам", — говорить Chief Marketing Officer АЛЛО Артур Матковський. 



















Читайте Коментарі в Google News

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

comments.ua
comments.ua
comments.ua
comments.ua

Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!