Рубрики
МЕНЮ
Черновалова Кристина
В Запорізькій та Дніпропетровській областях запрацював магістральний водогін, побудований “з нуля” після руйнування росіянами дамби Каховської ГЕС.
У Запорізькій та Дніпропетровській областях запущено новий магістральний водогін
“Вода вже подається із Запоріжжя на насосно-фільтрувальну станцію у Марганець (перша гілка), де вона очищується та розходиться до споживачів — у Марганецьку, Мирівську, Широківську, Томаківську громаду. Друга гілка забезпечуватиме водою Нікополь, Покровське та Червоногригорівку (Дніпропетровщина)”, - написав на своїй сторінці в Facebook Максим Шкіль, власник групи компаній Autostrada, яка була підрядником будівництва водогону.
За словами Шкіля, компанія завершила всі будівельні роботи ще у лютому, але запуск об'єкта відкладався через урядові бюрократичні процедури та визначення балансоутримувача. Тепер система готова до повноцінної експлуатації та забезпечення водою населених пунктів, що постраждали від військових дій. Зазначимо, що обʼєкт побудували за 7 місяців – від проєктування до реалізації, що є рекордно коротким терміном.
“Одночасно тривало проєктування, отримання технічних умов, погоджень та дозволів і власне будівництво – проектувальники, геодезисти, будівельники працювали злагоджено та паралельно – безпосередньо на об’єкті, в режимі 24/7! Це були надскладні задачі, але ми їх вирішили!”, — написав власник Autostrada.
Новий водогін здійснює забір води прямо з Дніпра, що гарантує високу якість водопостачання. Протяжність системи складає 77,9 км, і вона може постачати до 150,000 м³ води за добу. Важливою особливістю проєкту є його автоматизація та використання передових технологій для забезпечення безперебійної роботи навіть під час обстрілів, оскільки основні елементи системи розміщені під землею.
“Важливо було забезпечити забір води саме з Дніпра, який має постійний приток живої води. Так як через постійні ворожі обстріли доступ до русла Дніпра обмежений в багатьох районах, забір води вирішено було робити із Запоріжжя”, — відзначив Шкіль.
Він також додав, що для забезпечення електропостачання водогону споруджена 26-кілометрова основна та резервна лінії електропостачання мереж 6кВ та 35кВ. В якості альтернативного (резервного) джерела живлення, на кожній підстанції встановлено по 2 дизель-генератори потужністю до 1 МВт.
Однак, незважаючи на готовність водогону, держава ще не розрахувалася з підрядником, заборгувавши компанії Autostrada близько 1,5 мільярда гривень.
“Незважаючи на стовідсоткову готовність водогону ще в лютому, борг держави перед Autostrada лише за цей об’єкт — 1,5 млрд грн. Сподіваюсь, що це питання буде врегульоване найближчим часом. Дякую команді за відмінну роботу!”, — підсумував підприємець.
Новини