Рубрики
МЕНЮ
Сергей Медведев
Уряд Євросоюзу схвалив ініціативу антимонопольних органів перевірити інтернет-гігант Google на предмет дотримання законодавства рекламними сервісами.
Логотип Google / фото informator.ua
Так, співробітники антимонопольного відомства вже дали запити на інформацію компаніям-рекламодавцям — їх цікавить практика Google в області рекламних технологій.
Як вважають в агентстві, Google і Facebook охоплюють більш ніж половину світового ринку продажів інтернет-реклами. Відзначимо, що в цей момент обидві компанії фігурують в судовому позові США за угодою 2018 року, яке надає можливість Facebook розміщувати рекламу клієнтів в мережах партнерів Google.
Водночас представники Google стверджують, що співпрацюють з Комісією і пояснюють свої дії захистом персональних даних користувачів.
Нагадаємо, що тільки за останні три роки компанію Google оштрафували на загальну суму 8,25 млрд євро. Штраф наклали через блокування конкурентів у сфері онлайн-реклами, покупок в Інтернеті, смартфонів на платформі Android.
Як повідомляв портал "Коментарі", відома компанія Google на час зупиняє публікацію політичної реклами на своїх ресурсах. Так, з 14 січня всі платформи Google почнуть блокувати будь-які політичні оголошення. Під заборону підпадає й отримання інформації про нещодавні заворушення в Капітолії, під час яких загинуло кілька американців. Таке рішення компанія пояснює великою кількістю дезінформації, яка нині оточує політичну арену США.
Новини