Рубрики
МЕНЮ
Лиля Воробьева
Відео над яким працювали українці, зібрало чимало нагород на престижному міжнародному фестивалі "Cannes Lions" (Каннські Леви). Повідомляє журнал "БЖ".
Фестиваль "Каннські леви" (фото з відкритих джерел)
Рекламний ролик Francesca здобув сім нагород фестивалю реклами "Каннські леви". Зокрема, в категоріях "Монтаж", "Кастинг", "Музика" та "Онлайн фільм" відеоробота отримала чотири "Срібні леви". Та ще 3 "Золотих лева" — в номінаціях "Фільм" та за режисерську й операторську роботу.
Зйомки реклами для відомого італійського бренду Diesel проходили у столиці України ще у 2020 році. Відео знімали в одному з корпусів КПІ. Над ним працювали українські фахівці з продакшн-студії Family Production. Студія успішно вже тривалий час співпрацює з відомими світовими брендами, серед яких Saint Laurent, BMW, Swarovski та інші.
Важливо, що кожного року до міста Канни їдуть не лише продюсери кіно та артисти, але й працівники рекламної галузі. З 1954 року їх об'єднує спільний фаховий захід "Каннські леви" (Cannes Lions). Фестиваль відбувається з 17 по 21 червня і триває від п'яти до семи днів. Так триває 65 років.Тут не лише оцінюють здобутки рекламних студій та компаній з усього світу, але й вчаться. Лекції та семінари читають провідні фахівці в галузі реклами. Конкурсні роботи оцінює міжнародне журі аж в дев'яти номінаціях.
Нагадаємо, що видання "Коментарі" повідомляло своїм читачам про те, що музичний фестиваль Ultra Music Festival може не відбутися у звичному форматі через коронавірус. Людям, які заздалегідь купили квитки, пообіцяли розв'язати питання щодо повернення грошей найближчим часом.
Новини