Головна Новини Суспільство мистецтво і культура Михайло Поплавський: Відкриття TikTok-факультету – це частина стратегічного плану
commentss НОВИНИ Всі новини

Михайло Поплавський: Відкриття TikTok-факультету – це частина стратегічного плану

Університет культури та мистецтв у Києві створює тренди та популяризує українську культуру у TikTok

26 січня 2022, 12:00
Поділіться публікацією:

Михайло Поплавський: Відкриття TikTok-факультету – це частина стратегічного плану

Михайло Поплавський, фото Instagram

Ректор Київського університету культури Михайло Поплавський заявив в інтерв'ю "Фактам", що його стратегічний план – створювати сучасний україномовний контент та просувати його у світовий інформаційний простір через соціальні мережі. Відкриття в Університеті культури першого у світі та в Україні TikToк факультету – також частина цього плану, зазначив він.

"Це потужний інструмент популяризації та розкрутки Національного університету культури та мистецтв, підтримки його іміджу та лояльності до бренду. До речі, цього року саме через соцмережі ми набрали студентів. Зараз йде інформаційно-інтелектуальна світова революція, "битва мізків". Все це співпало з економічною кризою, коронавірусом, що вибило багатьох людей зі звичного ритму життя та ще більше занурило у соціальні мережі. Особливо молодь, яка майже не дивиться телевізор, на жаль, мало читає книги”, – розповів Поплавський.

Він додав, що із цією цільовою аудиторією потрібно спілкуватися на молодіжному сленгу.

"Тому я створюю сучасний україномовний контент, просуваю його у світовий інформаційний простір через соціальні мережі. Це мій стратегічний план. Ми готуємо українських блогерів, лідерів думок 21 століття. І відкриття в Університеті культури першого у світі та в Україні TikToк факультету – також частина цього великого плану", – пояснив ректор.

На запитання, скільки він заробляє у соцмережах, Поплавський відповів, що вони є виключно іміджевим інструментом для популяризації університету.

"Найкраща монетизація – це довіра та повага, їх не купиш. Ми створюємо українські проекти та популяризуємо їх. Хочу, щоб наші українські тренди були в топі та світ знайомився з нашою культурою, піснею, кухнею, традиціями. Ми маємо показати, що українське – це модно, це у тренді та за цим майбутнє!" — Заявив він.

Щоб витримувати конкуренцію з молодими блогерами, потрібно системно працювати у соцмережах, переконаний ректор Київського університету культури.

"Аналізувати тенденції та створювати власні українські тренди, бути унікальним та цікавим. Комукувати з фолловерами, залучати до обговорення, робити контент-аналіз та висновки, що саме цікаво їм. Дивувати креативними підходами та представляти якісні драйв-тренди. Здивувати – значить перемогти! – розповів Поплавський: — Кожного понеділка я проводжу прямі ефіри, спілкуюся з передплатниками та відповідаю на їхні гострі запитання, я розігрую призи, гроші, машини для українців. 83% саме в Україні – це добрий результат. Щоб завоювати та утримувати аудиторію, потрібно апелювати до емоцій та почуттів та керувати її енергією”.

У жовтні 2021 року комунікаційна група dentsu Ukraine та дослідницька компанія HypeAuditor підготували рейтинг лідерів думок у Instagram та TikTok на українському ринку. Поплавський став лідером рейтингу в Instagram, має 4,6 млн підписників, 83% з них – з України. Про це писав профільний рекламний портал MMR.

Український сервіс пошуку та перевірки блогерів trendHERO наприкінці грудня минулого року опублікував рейтинг блогерів України у 2021 році за приростом підписників. Поплавський наростив свою аудиторію майже на 5 млн підписників протягом року і вийшов на перше місце зі значним відривом від найближчих конкурентів. Зараз у нього 6,4 млн. підписників.

Михайло Поплавський: Відкриття TikTok-факультету – це частина стратегічного плану - фото 2
Михайло Поплавський: Відкриття TikTok-факультету – це частина стратегічного плану - фото 3
Михайло Поплавський: Відкриття TikTok-факультету – це частина стратегічного плану - фото 4
Михайло Поплавський: Відкриття TikTok-факультету – це частина стратегічного плану - фото 5
Михайло Поплавський: Відкриття TikTok-факультету – це частина стратегічного плану - фото 6



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини