Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
За декілька останніх діб у світі сталося щонайменше три авіаінциденти. Найбільшою катастрофою стало падіння авіалайнера у Південній Кореї, внаслідок якого загинули 179 людей. Крім того, у Канаді загорівся літак після жорсткої посадки, на щастя без жертв. Також один літак здійснив аварійну посадку в Норвегії через збій гідравліки. Які причини такого "літакопаду"? Чи можна було уникнути такої масштабної авіатрощі в Південній Кореї? Видання "Коментарі" розбиралося в цих питаннях, проаналізувавши думки експертів.
Авіакатастрофа. Фото: з відкритих джерел
Радник директора Національного інституту стратегічних досліджень Андрій Веселовський в ефірі Radio NV розповів, що може бути причиною такої кількості авіакатастроф у світі.
Такий поспіх, за словами експерта, цілком логічно призводить до збільшення ризиків.
Авіаційний експерт Девід Лермонт в інтерв'ю "Sky News" заявив, що під час аварії рейсу 7C2216 Jeju Air Південної Кореї всі пасажири могли вижити, якби не було бетонної стіни.
Експерт зауважив, що без неї літак зісковзнув би, навіть якби у нього відмовили шасі.
Лермонт наголосив, що аварійні бригади були готові та чекати, щоб загасити піною будь-яке полум'я, спричинене сумом. За його словами, тепер потрібно з'ясувати, чому пілот не зміг опустити закрилки або шасі літака.
Експерт додав, що наразі незрозуміло, чи працювало шасі під час першої спроби пілота приземлитися.
Лермонт підкреслив, що пілоту не вдалося сказати, в чому були проблеми, адже "його навантаження було дуже високим".
Читайте також на порталі "Коментарі" - авіадиспетчери попереджали: що сталося за хвилини до катастрофи в Південній Кореї.
Новини