Головна Новини Суспільство події Які причини "літакопаду" у світі: чи можна було б уникнути страшної трагедії у Південній Кореї
commentss НОВИНИ Всі новини

Які причини "літакопаду" у світі: чи можна було б уникнути страшної трагедії у Південній Кореї

За останній час відбулось мінімум три інциденти з літаками

30 грудня 2024, 06:38
Поділіться публікацією:

За декілька останніх діб у світі сталося щонайменше три авіаінциденти. Найбільшою катастрофою стало падіння авіалайнера у Південній Кореї, внаслідок якого загинули 179 людей. Крім того, у Канаді загорівся літак після жорсткої посадки, на щастя без жертв. Також один літак здійснив аварійну посадку в Норвегії через збій гідравліки. Які причини такого "літакопаду"? Чи можна було уникнути такої масштабної авіатрощі в Південній Кореї? Видання "Коментарі" розбиралося в цих питаннях, проаналізувавши думки експертів.

Які причини "літакопаду" у світі: чи можна було б уникнути страшної трагедії у Південній Кореї

Авіакатастрофа. Фото: з відкритих джерел

На Різдво всі дуже поспішають

Радник директора Національного інституту стратегічних досліджень Андрій Веселовський в ефірі Radio NV розповів, що може бути причиною такої кількості авіакатастроф у світі.

"Це явище певною мірою закономірне, називається воно Різдво. Всі квапляться, всі хочуть летіти, авіакомпанії витягають з ангарів все, що в них є, схоже на літаки. Усі графіки звужуються до хвилин, до секунд", — зазначив експерт.

Такий поспіх, за словами експерта, цілком логічно призводить до збільшення ризиків.

"У цьому цейтноті збільшується кількість варіантів, що будуть якісь нещасні випадки, аварії, смерті, катастрофи і так далі.", — зазначив експерт, дорікнувши Міжнародній організації цивільної авіації, що вона не приділяє цьому достатньої уваги.

Літак був повністю під контролем

Авіаційний експерт Девід Лермонт в інтерв'ю "Sky News" заявив, що під час аварії рейсу 7C2216 Jeju Air Південної Кореї всі пасажири могли вижити, якби не було бетонної стіни. 

Експерт зауважив, що без неї літак зісковзнув би, навіть якби у нього відмовили шасі. 

"Коли ви побачили, як він зіскочив з кінця злітно-посадкової смуги, нічого не горіло. Літак був повністю під контролем. Під час самого приземлення літак був ідеально вирівняний крилами. З літаком поводилися дуже, дуже добре. З літаком було все гаразд до того моменту, як він вдарився об стіну. Якби там не було стіни, всі були б зараз живі", — пояснив експерт.

Лермонт наголосив, що аварійні бригади були готові та чекати, щоб загасити піною будь-яке полум'я, спричинене сумом. За його словами, тепер потрібно з'ясувати, чому пілот не зміг опустити закрилки або шасі літака. 

"Причиною того, що він пролетів по всій довжині злітно-посадкової смуги, було те, що він рухався дуже швидко", — зауважив Лермонт.

Експерт додав, що наразі незрозуміло, чи працювало шасі під час першої спроби пілота приземлитися. 

"Капітан подав сигнал лиха. Сигнал тривоги — це всеосяжний сигнал. Він говорить: "У мене тут справжні проблеми"", — сказав він.

Лермонт підкреслив, що пілоту не вдалося сказати, в чому були проблеми, адже "його навантаження було дуже високим".

Читайте також на порталі "Коментарі" - авіадиспетчери попереджали: що сталося за хвилини до катастрофи в Південній Кореї.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини