Рубрики
МЕНЮ
Екатерина Белоброва
Пенсіонерка зі Львова поскаржилася на те, що один з терміналів банку "Приват" видав їй фальшиві гроші в досить значному розмірі — 4 200 гривень. Про це повідомила дочка жінки Юлія в своєму відгуку на сайті Мінфіну .
Так, дівчина написала, що її мати переводила у готівку гроші з картки банку в терміналі в ТЦ "Арсен" на пр-ті Чорновола, вся сума вийшла з написом на купюрах "сувенірні банкноти", однак через поганий зір поклала їх у гаманець і тільки ввечері виявила, що вони фальшиві.
"У термінал кошти кладуть працівники Приват банка — значить Приват банк займається шахрайством і підробкою грошей видаючи своїм клієнтам фальшиві гроші! Прошу розібратися в ситуації і повернути гроші! Заявка на гарячу лінію надана і в поліцію теж!", — уклала обурена дочка клієнтки банку.
Керівництво "Привату", в свою чергу, відреагувало на скаргу і підкреслили, що вкладення гривень в термінали проводиться з особливо ретельним контролем.
"Ми проводимо перевірку купюр, якими інкасуються наші банкомати, щоб виявити такі номінали і вони не можуть бути в подальшому використані клієнтом", — відзначають представники банку, запросивши контактні дані скаржниці, щоб провести детальну перевірку інциденту.
Нагадаємо, раніше портал "Коментарі" повідомляв, що в Україні почала працювати система електронних платежів в цілодобовому режимі .
Новини