Рубрики
МЕНЮ
Татьяна Веремеева
Щорічно понад три мільйони людей по всьому світу подають заявки на роботу в Google. Правда, тільки 0,2%, або близько 7000 чоловік, отримують можливість працювати в одній з найбільших технологічних компаній.
Business Insider поспілкувався з колишніми співробітниками Google, в тому числі з колишнім керівником відділу кадрів на ЕМЕА і експертом по підбору персоналу, щоб з'ясувати, як ви можете виділитися, якщо вирішите отримати роботу в компанії.
У найближчому майбутньому робота в Google найімовірніше значно зміниться. Вся справа в тому, що через пандемію коронавірусу багатьом співробітникам компанії доведеться працювати віддалено мінімум до літа 2021 року. Водночас цей факт навряд чи завадить компанії залишатися одним з найбільш бажаних робочих місць.
Колишній керівник відділу кадрів в країнах Європи, Близького Сходу і Африки в Google Кіт Моран розповів Business Insider, що між першою бесідою з рекрутером Google і пропозицією роботи проходить в середньому вісім тижнів, але цей термін може розтягтися і до більш ніж 12 тижнів. Кожен кандидат перевіряється рекрутерами Google, їх потенційним босом, а також командою, в якій вони будуть працювати.
Журналісти видання поговорили з Мораном та іншими експертами, щоб з'ясувати, що потрібно зробити для того, щоб на вас звернули увагу. Всі рекомендації об'єднали в 8 порад, які підвищать ваші шанси отримати роботу в Google.
Якщо ви претендуєте на стажування або посаду початкового рівня, але не відповідаєте всім вимогам, просто будьте чесними. Не намагайтеся переоцінювати себе. Якщо ви добре підходите для Google, рекрутери це помітять і дадуть вам шанс.
Гастон Турн, колишній керівник відділу маркетингу компанії Google в Лондоні відзначив, що раніше він думав про себе як про поета і ніколи не мріяв, що в кінцевому підсумку він буде займатися маркетингом для такої великої компанії, як Google.
Кіт Моран, який керував відділом по підбору персоналу для всіх нетехнічних ролей в Європі, сказав, що кандидати повинні відповідати вимогам і підкріпити це досвідом. Для керівних посад вимоги були суворіше. Але щоб успішно пройти всі етапи співбесіди, як мінімум варто слухати, що від вас вимагається.
Рекрутери Google переглядають сотні тисяч резюме. Складне резюме, в якому немає конкретики, нікуди вас не приведе. Уникайте банального перерахування своїх досягнень, постарайтеся викласти історію про себе не більше, ніж на трьох сторінках і переконайтеся, що після збереження в документі залишається необхідне форматування.
Ви можете додати креативу, це в компанії активно заохочується. Вкажіть три або чотири пункти, які вас найбільш вдало охарактеризує і розмістіть їх на першій сторінці, щоб рекрутер міг зацікавитися вами відразу після того, як почне читати резюме. Головне, не намагайтеся підігнати ці пункти під бажану вакансію — будьте щирим.
Процес підбору персоналу в Google може бути тривалим. Перш, ніж ви дійдете до чотирьох стандартних інтерв'ю, ймовірно, вам доведеться вирішити якісь завдання. Також з вами можуть довго розмовляти за чашкою кави, що, технічно, не є частиною інтерв'ю. Але саме в неформальному спілкуванні ви можете проявити себе найкращим чином.
У той же час компанія Google володіє величезними ресурсами, які допоможуть вам успішно пройти всі етапи. В першу чергу не забувайте про те, що перед тим, як йти на співбесіду, необхідно детально ознайомитися з посадою, на яку ви претендуєте, а також з цілями і цінностями самої компанії.
Засновник і директор рекрутингової компанії IC Resources Ніл Дікінс зазначив, що інтерв'ю — це, в підсумку, історія про людину, яка проводить з вами співбесіду. Тому важливо знати з ким ви розмовляєте. Перший, хто проводить з вами співбесіду, може як допомогти вам, так і потопити вас.
У той же час не варто досліджувати простори інтернету і готувати відповіді на найпоширеніші питання. Навіть якщо вам їх зададуть, не бійтеся сказати, що думаєте. Будьте готові мислити нестандартно, адаптуватися і реагувати на цікаві питання.
Експерти, які знають, як успішно пройти співбесіду в Google, виділили 4 питання, які найчастіше задають на співбесідах:
- Чим ви захоплені, і чому?
— Чому вас цікавить ця робота?
— Що ви можете принести в Google?
— Назвіть три найбільших досягнення у вашій кар'єрі. (Якщо ви стикалися з невдачами, будьте готові обговорити і їх).
Експерти сказали, що ви повинні прийти на інтерв'ю з готовністю уявити одну з найграндіозніших своїх ідей. Само собою, в рамках вакансії, на яку ви претендуєте. Але перш, ніж її озвучити, пригадайте народну мудрість, яка говорить, що перед тим, як один раз відрізати, треба сім разів відміряти.
Ніл Дікінс зазначив, що якщо ви можете перетворити будь-яку свою ідею в успішну реалізацію, то це буде свідчити про те, що ваша ідея хороша і заслуговує на увагу.
Якщо ви будуєте роботів або створюєте додатки з нуля в своєму сараї по вихідним, не бійтеся розповісти про це своєму інтерв'юеру. Це виділити вам на тлі інших і ви значно запам'ятати. Головне пам'ятайте про те, що говорити варто про тих хобі, які покажуть, що ви сильна особистість.
Моран розповів, що кандидати на посади в абсолютно різних підрозділах, які не боялися вийти за рамки того чи іншого продукту, завжди виділялися на тлі інших і з ними однозначно хотілося продовжити бесіду.
Не бійтеся показати свою індивідуальність, але будьте скромні. Скромність є ключовою цінністю для Google, на думку експертів, з якими розмовляв Business Insider.
Ви повинні використовувати моменти мовчання в інтерв'ю, щоб задавати питання, сказав Моран. Коли виникає незручне мовчання, то найвдаліший варіант показати себе, що ви зможете знайти вихід із ситуації.
Колишній керівник відділу маркетингу в Google, пропонує кандидатам підготувати три складних, несподіваних питання, з якими вони можуть кинути виклик інтерв'юеру. Він вважає, що технологічна індустрія змінюється так швидко, як хотілося б. Єдине, що може зробити вас успішним, — це ваше цікавість і доречні запитання, які підштовхнуть до дій.
У Google є спеціальна команда для пошуку кандидатів з певними навичками. Вони шукають на таких платформах, як LinkedIn. Моран сказав, що будь-який, хто сподівається отримати роботу в Google, повинен оновити свій профіль LinkedIn, переконавшись, що в ньому є ключові слова, які роботодавці легко знайдуть.
Відвідуйте (віртуальні) кар'єрні заходи, форуми та семінари, організовані Google або якщо ви знаєте, що хтось із Google буде там присутній. Назвіться їм самі. Ви ніколи не знаєте, в якій ситуації знайомство з людиною може багато в чому допомогти вам. Будь-який контакт зі співробітником Google поза вашого застосування підвищує ваші шанси бути поміченим.
Нагадаємо, Транснаціональна корпорація Google заснована в 1998 році на той час студентами Ларрі Пейджем і Сергієм Бріном, а з 2015 року є дочірньою компанією конгломерату Alphabet Inc. На початку 2020 року ринкова капіталізація компанії перевищила 1 трлн дол. І станом на 29 жовтня нинішнього року вона становить 1,03 трлн дол. Генеральним директором компанії в 2015 році став Сундар Пічаї.
За роки свого існування Google провела величезну роботу зі створення різних інтернет-сервісів, які багатьом спрощують життя. У той же час компанія регулярно стикається з судовими позовами і вже традиційно відмовляється визнавати можливість того, що могла бути не права. "Коментарі" зробили підбірку з найбільш резонансних судових процесів.
Новини