Перегони вже почалися: на Заході розповіли, що може вирішити долю війни в Україні
Forbes пише про те, що наземні роботи мають все більшу вагу у війні
Безпілотники домінують у небі на фронті російсько-української війни. Хто має більше безпілотників і майстерно ними керує, той і ближчий до успіху. Паралельно дедалі масовішим стає використання наземних роботизованих комплексів обома сторонами. Як повідомляє портал "Коментарі", про це пише Forbes.
Журналісти зазначають, що внаслідок активного застосування БПЛА, на фронті утворилася так звана кіл-зона, яка може досягати 25 км углиб від лінії зіткнення. У таких умовах логістичні завдання доводиться доручати безекіпажним транспортним засобам для зменшення втрат особового складу при доставці всього необхідного на передову.
Автори публікації зазначають, тими ж FPV-дронами важко вибивати солдатів із населених пунктів, які вони контролюють. Але дрони добре себе показують в атаках на транспорт, що постачає патрони та провіант цим гарнізонам. Фактично обидві сторони намагаються брати підконтрольні ворогові села та міста у дронову облогу. І саме для того, щоби прорвати таку облогу, доводиться використовувати наземні роботизовані комплекси.
У Мережі з'являється все більше відео про те, як безпілотні наземні транспортні засоби доставляють провізію на передову - як російським, так і українським солдатам. І хоча наземні роботи так само вразливі для ударів БПЛА, як і звичайні пікапи, їхня втрата обходиться без загибелі водіїв.
Наземні роботи значно менші за звичайні автомобілі, тому можуть брати на борт відносно трохи вантажу. Але вони менш помітні, і часто пристосовані для пересування поза дорогами, де важко проїхати автомобілем. Наприклад, у лісі.
Водночас, як пише Forbes, наземні роботизовані комплекси залишаються відносно примітивними порівняно зі швидким розвитком технології БПЛА.
Читайте також на порталі "Коментарі" - лінія фронту знову змістилася: у DeepState розповіли про тривожну тенденцію одразу у двох областях.