Що "лайки" в соцмережах роблять з мозком людини, - дослідження
На жаль, багато користувачів залежні від «лайків»
Американські вчені в ході нового дослідження з'ясували, як "лайки" в соціальних мережах впливають на поведінку людей і їх активність в інтернеті.
Фахівці з Нью-Йорка проаналізували близько мільйона посад у різних соціальних мережах 4 тисяч користувачів. Вони відзначили, що чим більше люди отримують "лайків" на своїх фотографіях або публікаціях, тим активніше вони ведуть свої сторінки й роблять більше контенту. Відповідно, якщо людина отримує мало "лайків", тим рідше вона робить пости й діляться оновленнями в соціальних мережах.
Експерти порівняли таку поведінка з "ящиком Скіннера" - лабораторний прилад, який використовується для вивчення поведінки тварин. З його допомогою вчені проводили експерименти на гризунах, наприклад, нагороджували їх їжею, коли вони робили певні дії (натискали на кнопку). Таким чином, гризуни запам'ятовували, що саме вони повинні зробити, щоб отримати їжу і робили це набагато частіше.
Свою гіпотезу дослідники підтвердили експериментом. На одній з онлайн-платформ, схожою на соцмережу Instagram, люди публікували різні меми та отримували за це "лайки". І результати показали, що дійсно ті, хто робив контент частіше був винагороджений увагою інших користувачів.
Вчений Бьорн Ліндстрем зазначив, що результати їх дослідження допоможуть зрозуміти, чому соціальні мережі стали домінувати в повсякденному житті людей і як знайти способи, щоб перемогти цю "залежність".
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що українці розповіли, якими соціальними мережами вони користуються найчастіше. Хто опинився на першому місці, дізнайтеся в нашому матеріалі.