Компанія іграшок Mattel потрапила в порноскандал під час випуску ляльок до дитячого фільму

Компанія-виробник іграшок помилково надрукувала адресу порносайту на упаковці ляльок "Wicked: Чародійка".

Американська компанія іграшок Mattel опинилася в центрі скандалу через помилку під час друк сайту на упаковці нових ляльок, присвячених фільму "Wicked: Чародійка". Замість посилання на офіційний сайт мюзиклу Wicked, який має вийти в кінотеатрах у листопаді 2024 року, на упаковці було надруковано адресу сайту, яка вела на порностудію.

На коробках з ляльками персонажів британської акторки Синтії Еріво та американської співачки Аріани Ґранде було надруковано URL-адресу, що перенаправляє на порносайт. Цей ресурс спочатку попереджає про "відвертий матеріал", і просить підтвердити вхід на сайт для користувачів віком від 18 років. Компанія Mattel вже визнала помилку, назвавши її "прикрою" та закликали батьків, які вже придбали ляльки, викинути упаковку або приховати помилкове посилання.

"Ми глибоко шкодуємо про цю прикру помилку та вживаємо негайних заходів, щоб її виправити. Повідомляємо батькам, що неправильно надрукований сайт не підходить для дітей", - йдеться у заяві компанії.

"Wicked: Чародійка" - це фільм режисера Джона Чу, який має вийти у прокат у листопаді 2024 року. Сюжет стрічки фокусується на історії двох відьом — зеленої шкіри Ельфаби та чарівної Глінди. Розповідь охоплює їхнє дорослішання, суперництво та боротьбу з диктатурою Чарівника країни Оз.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що Mattel випустила "мертву" ляльку Барбі до Дня мертвих, яка шанує символи та ритуали свята.

Також "Коментарі" писали про те, як виглядали б герої фільму "Барбі", якби вони були ляльками Mattel.