Як здати залізничні квитки, куплені онлайн і скільки компенсують

Гроші можна втерти, як у касі, так і онлайн

Як передає портал "Коментарі", повернути залізничний квиток до відправлення поїзда можна в касах та онлайн в особистому кабінеті на сайті "Укрзалізниці". Пасажир зможе повернути повну вартість квитка лише в тому випадку, якщо це купе, та отримати половину від витрачених коштів – якщо плацкарт. Це за умови, що ви повертаєте квиток не пізніше ніж за шість годин до відправлення поїзда.

Для того, щоб повернути квиток на поїзд через касу вам знадобиться надати документ, що засвідчує особу пасажира (паспорт, військовий квиток, посвідчення водія, студентський квиток, службове посвідчення). Касир до повернення грошей за зданий квиток назве суму повернення. Гроші вам повернуть таким же способом, як було здійснено оплату за цей квиток.

Якщо ви обміняли електронний квиток або ваучер на паперовий, можна повернути такий квиток виключно в залізничній касі.

Також можна повернути залізничний квиток та/або бланк замовлення, які були оформлені онлайн через сайт booking.uz.gov.ua через мережу. Для цього потрібно виконати такі кроки: авторизуватись на сайті "Укрзалізниці"; у розділі "Актуальні квитки" вибрати придбаний квиток; натиснути кнопку "Повернути"; заповнити відповідну форму, яка з'явиться на екрані. Гроші повернуться на картку, якою було сплачено за квиток.

Також можна повернути квитки на поїзд після його відправлення, але це можливо тільки в касах вокзалів. Щоб вам повернути гроші за квиток, потрібно надати фізичну копію квитка та документи, що засвідчують особу.

Також важливо знати, що згідно з правилами "Укрзалізниці", при поверненні залізничного квитка буде утримано 60 грн зборів за послуги. Сума повернення залежить від терміну між оформленням, поверненням квитка та відправленням поїзда: якщо до відправлення поїзда залишилося понад 24 години, вам повернуть повну вартість квитка (купе та плацкарт); якщо залишилося від 24 до 6 годин – повернуть повну вартість купейного квитка та 50% плацкарту; якщо менше 6 годин – повернуть повну вартість купейного квитка, а за плацкарти кошти не будуть повернуті; якщо повернення відбувається протягом години після відправлення поїзда, вам повернуть 10% вартості купейного та плацкартного квитків (тільки у касі вокзалу). І ще важливо – якщо після відправлення поїзда минуло більше години, вартість квитків не відшкодовується.

Читайте також на порталі "Коментарі" - гордість відходить на другий план: українці розповіли, які емоції наразі все частіше їх відвідують.