Відомий банк змінив назву заради прискорення темпів вакцинації

Національний австралійський банк (NAB) змінив назву і логотип заради прискорення темпів вакцинації жителів країни

Найбільша кредитна організація Австралії тепер називається не NAB, а JAB ( "робити щеплення" в перекладі з англійської). Вони обіграли співзвуччя своєї назви зі слоганом національної прищеплювальної кампанії, розпочатої владою Австралії в лютому цього року, "Go jab!" ( "Іди роби щеплення!"). Про це сказано на сайті організації.

"Кожна щеплення наближає нас до того, щоб відкрити затвори, відчинити двері і повернутися до роботи, свят, пізнім сніданків, концертам і спорту", - зазначено в заяві банку.

У компанії підтримують всі зусилля, щоб підняти рівень вакцинації в Австралії до 80% і вище. Тому що кожен укол наближає нас до сім'ї, друзів і відкритої спільноти. Кожна вакцина наближає нас до того, щоб підняти віконниці, відчинити двері і повернутися до роботи, свят, пізніх сніданків, концертів і спорту.

"Кожне щеплення - це постріл в руку для власників бізнесу, які роблять тільки їжу на винос, переходять на цифрові технології і роблять все можливе, щоб всі були в зарплаті. Це те, чим ми зобов'язані собі, один одному і в наступному поколінні. Ми приєднуємося до справи "80% і вище"; і наша практична підтримка кожному австралійцю, який її потребує, щоб усі ми могли як зазвичай вести справи", - додали у компанії.

Як повідомляв портал "Коментарі", у 2022 році на українців чекає ревакцинація, тобто введення третьої дози. Питання ревакцинації і щеплення дітей і людей з груп ризику від COVID-19 розглянуть фахівці Національної технічної групи експертів з питань імунопрофілактики в найближчим часом.

Через два тижні рішення групи експертів оприлюднять, говорить глава групи Федір Лапій. На порядок денний експертів з питань імунопрофілактики винесено ряд питань серед яких і можливість вакцинації дітей від 12 років.