В Україні ініціювали премію "Еко бренд року": переваги та можливості
Досі в Україні немає щорічної нагороди, яка б мотивувала компанії ставати екологічними
Громадська спілка "Еко-Гільдія України" виступила з ініціативою створення щорічної премії "Еко бред року". Головною метою нагороди є визначення та заохочення соціально відповідальних компаній, які ведуть активну діяльністьу галузі екології, популяризації засад сталого розвитку та еко-свідомості.
"Досі в Україні немає подібної нагороди, тому ми будемо першопрохідцями", - сказав засновник Еко-Гільдії Віктор Гольдський під час круглого столу "Захист навколишнього середовища: соціальная відповідальність бізнесу".
У межах премії Еко-Гільдія пропонує сім номінацій, а саме:
- Екофуд;
- Екоівент;
- Екодизайн;
- Екоофіс;
- Екопродукт;
- Екоінвестиція;
- Екопрорив.
У номінації на звання "Еко бренду року" можуть брати участь:
- компанії-резиденти України;
- громадські організації;
- державні організації;
- товари, вироблені в Україні.
Серед головних критеріїв - показники безпечності та екологічності товарів, продуктів та компаній.
"Ми не лише створюємо заходи, які мотивують компанії ставати Еко та переходити на засади сталого розвитку. Коли юридичні особи задовольняють свої базові потреби в насиченні капіталу, вони починають думати про репутацію. Тому ми вирішили задовольнити їхню потребу у визнанні та реалізації", - підсумував Віктор Гольдський, засновник Еко-Гільдії та власник медіа групи "Коментарі".