Рубрики
МЕНЮ
Клименко Елена
Акціонерне товариство "Укрпошта" 16 червня оголосило тендер на створення брендбуку — документу з правилами та рекомендаціями щодо візуального стилю компанії. Очікувана вартість послуг становить 1,25 млн грн, повідомляє платформа держзакупівель ProZorro.
Фото: з відкритих джерел
Згідно з умовами тендеру, роботу потрібно завершити до кінця поточного року. Протягом шести місяців підрядник повинен провести дизайн-дослідження та розробити чотири основні розділи брендбуку, серед яких:
· правила використання логотипу;
· дизайн корпоративних елементів: конвертів, бланків, візиток, папок, коробок, пакетів, блокнотів, ручок, олівців, шаблонів презентацій, корпоративного одягу та автомобілів;
· шаблони зовнішньої реклами та інтернет-просування;
· стандарти оформлення вивісок та навісів.
На тендер подалося п’ятеро учасників. Найнижчу ціну — 599,5 тис. грн — запропонувало ТОВ "Табаско Ворлдвайд", яке співпрацювало з Vodafone, "Алло", Crédit Agricole, "Укргазбанком" тощо. Другу за вартістю пропозицію на 50 тис. грн дорожче представила підприємиця Марія Омельчук, співвласниця брендингового агентства Galagan, відомого роботою з Toyota, Lexus, "Укрзалізницею", "Київгазом", Panasonic.
Втім, обидві пропозиції було відхилено через визнання учасниками інформації конфіденційною, що суперечить умовам тендеру. Зараз тендерний комітет розглядає пропозицію третьої учасниці — Анастасії Жеребецької, співзасновниці дизайн-бюро "Спіілка", що працювала з "Планетою кіно", Megogo, Uklon, "Новою поштою".
Для "Укрпошти" це не перший ребрендинг: у 2017 році компанія вже оновлювала айдентику за допомогою агентства Saatchi & Saatchi, яке розробило сучасний логотип у вигляді поштового ріжка-геомітки, що використовується й досі.
Як вже писали "Коментарі", скандали з “Укрпоштою” періодично з'являються в українському інформаційному просторі. І все більше виникають фінансові питання. Народний депутат України Олексій Гончаренко розкритикував чергове рішення генерального директора “Укрпошти” Ігоря Смілянського.