У Національній асоціації підприємств оборонпромисловості України заявляють про замовну медіа-кампанію

Підприємства-учасники NAUDI наголошують, що мета медіа-кампанії полягає в тому, щоб чинити тиск на заставодавців у справі Пашинського

В мережі активно розповсюджується неправдива інформація та чиниться тиск на заставодавців у справі Сергія Пашинського. Як інформує портал "Коментарі", про це говорять у Національній асоціації підприємств оборонної промисловості України, підкреслюючи, що розпочато справжню замовну медіа-кампанію.

У заяві Асоціації у Facebook зазначається, що підприємства-учасники NAUDI не мають "мільйонів гривень заборгованості перед МОУ".

Зазначається, що ситуація цілком протилежна і це силові відомства заборгували підприємствам сотні мільйонів гривень за поставлену продукцію. Крім того, кошти, внесені в якості застави за Голову NAUDI, є власними обіговими коштами підприємств, при сплаті застави пройшли фінансовий моніторинг банківських установ та Державної казначейської служби. Деякі видання розкрили інформацію щодо переліку заставодавців. У NAUDI розцінюють цей крок як тиск та залякування керівників авторитетних підприємств галузі.

"NAUDI наголошує: в умовах повномасштабної війни досвідчені та професійні менеджери ОПК, такі як Сергій Пашинський, не мають бути обмежені у діяльності, а кошти підприємств-виробників мають йти на збільшення виробництва та нові розробки", - йдеться у заяві.

Читайте також на порталі "Коментарі" - прокурор САП визнав відсутність зиску Пашинського у справі про нафтопродукти.