Головна Новини Суспільство події Три тисячі підприємців вчилися у лідерів ринку в GET Business Festival
commentss НОВИНИ Всі новини

Три тисячі підприємців вчилися у лідерів ринку в GET Business Festival

Понад 70 провідних бізнес-практиків ділилися досвідом на чотирьох сценах

2 серпня 2021, 17:28
Поділіться публікацією:

14 липня на найбільшому фестивалі малого і середнього бізнесу GET Business Festival зібралися три тисячі учасників. Вони отримали практичні стратегії топових практиків UFuture, Vodafone Ukraine, ДТЕК, МАУ, АВК, FAVBET і інших великих компаній, приєдналися до безкоштовних бізнес-консультацій та нетворкінгу.

Три тисячі підприємців вчилися у лідерів ринку в GET Business Festival

Фестиваль малого і середнього бізнесу GET Business Festival (фото з відкритих джерел)

Понад 70 провідних бізнес-практиків ділилися досвідом на чотирьох сценах по тематичним потокам: маркетинг, піар, фінанси і HR. Місцем проведення фестивалю став Pochayna Event Hall.

Хедлайнером заходу був засновник холдингу UFuture Василь Хмельницький. Він поділився п'ятьма принципами, як розвивати себе і бути успішним: шукати правильне оточення, вчитися протягом усього життя, прислухатися до альтернативних думок, впроваджувати отримані знання і обов'язково ділитися досягненнями.

"У моменти відчаю ти знаходиш унікальні рішення", — про те, як криза стала поштовхом до нових можливостей, розповіли президент авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" Євген Дихне і фронтмен групи "беz обмеження" Сергій Танчинець. Вони представили кейс організації онлайн-концерту в ангарі аеропорту "Бориспіль".

Виконавчий директор ДТЕК Дмитро Сахарук розповів, чому бізнес виходить за межі звичних бізнес-моделей і як відкритість, інновації та партнерство змінюють ДТЕК.

Як цифровізация допомагає компаніям залишатися конкурентоспроможними й відповідати актуальним потребам ринку, учасники дізналися від голови ради директорів Darnitsa Group Дмитра Шимківа, а як вивести новий продукт на ринок всупереч кризі та іншим обмежувальним обставинам — від засновниці холдингу "Асторгу", компанії "Укрптахосервіс", ТМ Foodmama і "Готово" Наталії Шмигельської.

Про вигоди й можливості штучного інтелекту розповів Євген Булах, директор з продажу та абонентського обслуговування "Vodafone Україна". Він на прикладах показав, як АI стає драйвером розвитку медицини, біотехнологій, екології та агротехнологій.

На сьогодні АВК — один з технологічних лідерів харчової галузі. В цьому році компанія святкує 30-річчя. Про основні принципи, які допомагають компанії з роками тільки зміцнювати лідерство, розповів засновник АВК Володимир Авраменко. Серед них: не боятися йти туди, куди ніхто не йде, вести бізнес "по-білому", відрізнятися від усіх і впроваджувати інновації.

Особливості застосування стратегій великих компаній в малому і середньому бізнесі обговорили у форматі панельної дискусії співзасновник Нової пошти В'ячеслав Климов, СЕО SHABO Гіоргі Іукурідзе, co-founder і CEO групи компаній MOZGI GROUP, продюсер Ірина Горова. Модератором стала виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації Анна Дерев'янко.

Про особливості клієнта майбутнього і про те, що йому запропонувати вже сьогодні, розповіла засновниця izibank Анна Тігіпко. Кейсами ефективного впровадження інновацій і дієвими маркетинг-стратегіями поділилися голова правління СК "Альфа Страхування" Ірина Гевель, віце-президент з маркетингу Carlsberg Ukraine Ірина Качура, Head of B2B "Vodafone Україна" Андрій Федоров, директор 104.ua Юрій Петрук.

Нові функції порталу "Дiя.Бiзнес" учасникам GET Business Festival представила заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іона.

"Вже у 2022-му році 70% онлайн-покупок складуть маркетплейси", — директор по маркетингу rоbota.ua Ярослав Гуменюк розповів учасникам, як створити зручний майданчик і привести туди трафік, а також поділився досвідом побудови ефективної маркетингової стратегії для маркетплейса.

Про особливості роботи в Entertainment Tech розповіли топові фахівці FAVBET. Маркетинг-директор FAVBET Олексій Церковний поділився новими інструментами маркетингу в цій сфері. Важливість корпоративної соціальної відповідальності для бізнесу донесла Head of PR & Employer Branding FAVBET Ксенія Тюрікова. Вона представила учасникам проект FAVBET по цифровізації бібліотек.

"Ми перетворюємо бібліотеки в хаби і таким чином цифровізируємо молодь. Найближчим часом ми відвідаємо вже дев'яту область і внесемо свій внесок в її розвиток ". Креативний директор FAVBET Борис Цомая розповів, як відрізнятися від конкурентів і створювати креативну концепцію навіть в умовах жорстких обмежень. Коли ви створюєте креатив, не покладайтеся на власний розум і гіпотези. Важливо зрозуміти почуття і цінності вашого клієнта. Тому перш ніж починати реалізацію креативної концепції, вивчіть ринок — сьогодні достатньо інструментів для цього ".

У тому, що OLX — це smart choice, підприємців переконав глава департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії Ігор Сироватко.

"Зазвичай для запуску бізнесу потрібно розробити сайт, хостинг, забронювати домен, забезпечити трафік і просування, інтегрувати з платіжними системами, підключити доставку. Але на це потрібен час і гроші. Однак, можна вибрати OLX і з першого дня отримати доступ до аудиторії у 25 млн осіб, готовий інтернет-магазин, наш домен, нашу доставку, маркетингові інструменти, а також персонального менеджера ".

В ході GET Business Festival 2021 поговорили й про рівень фінансової грамотності в Україні. Фінансовий експерт, представник Центру біржових технологій Дмитро Ротар розповів про те, що, за даними Організації економічного співробітництва та розвитку, Україна у 2018 році посідала останнє місце за фінансовою грамотністю серед 30 досліджених країн. При цьому найнижчий рівень спостерігався у молоді у віці від 18 до 24 років. Він поділився кроками, які можуть поліпшити ситуацію.

"Основні зусилля держави в цьому напрямку повинні концентруватися не тільки в отриманні тематичних навичок і знань, а й у створенні передбачуваного економічного середовища, привабливою для використання цих самих навичок".

Три тисячі підприємців вчилися у лідерів ринку в GET Business Festival - фото 2
Три тисячі підприємців вчилися у лідерів ринку в GET Business Festival - фото 3
Три тисячі підприємців вчилися у лідерів ринку в GET Business Festival - фото 4
Три тисячі підприємців вчилися у лідерів ринку в GET Business Festival - фото 5
Три тисячі підприємців вчилися у лідерів ринку в GET Business Festival - фото 6


Аналітикою ринку праці поділилася Communication Manager robota.ua Юлія Далібук, а інструментами підвищення залученості команди — директор департаменту по роботі з персоналом "ТЕДІС Україна" Ірина Івасюк. Про КPI як інструменті мотивації команди й способі досягнення стратегічних цілей компанії учасники дізналися від HR Director Biosphere Corporation Вікторії Желдак, а як підготувати лідерів нового покоління — від ректора Academy DTEK Валерії Заболотної.

Також спікерами GET Business Festival були: директор з розвитку віртуальної АТС Binotel Павло Флейшер, директор з розвитку Нової пошти Олексій Тараненко, Product Owner IT-продукту СОТА Анатолій Мартинюк, керівник соціальних і благодійних проектів "Vodafone Україна" Тамара Кідрук, директор "ДТЕК Сервіс" Тетяна Шишлова, директор з продажу та обслуговування клієнтів D.Solutions (бренд YASNO) Євген Бушма, ресторатор, актор, телеведучий, шоумен Даніель Салем, HRD Нової пошти Ніна Масюк, HR-директор Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії й Молдові Наталія Пинтя та інші провідні бізнес-практики.

Крім практичного контенту і нетворкінгу, в цьому році на GET Business Festival з'явилася можливість виграти 100 тисяч гривень на розвиток власного бізнесу! Десять фіналістів, визначених голосуванням читачів Delo.ua, представили свої проєкти журі та учасникам фестивалю. Переможцем став стартап S.Lab, який виробляє пінопласт і пластик з конопель і грибів, що на 100% є zero-waste і zero-toxic матеріалом.

Організатори GET Business Festival: бізнес / медіа бюро Ekonomika і онлайн-видання delo.ua.

партнери:

Генеральний партнер GET Business Festival — ДТЕК.

Головні партнери — Vodafone Ukraine і Нова пошта.

Технологічний партнер — FAVBET.

Digital-партнер — "Ланет CLICK".

HR-партнер — Robota.

Приймаючий партнер — Pochayna Event Hall.

Партнер бізнес-потоку — OLX.

Будівельний партнер — "ІНТЕРГАЛ-БУД".

Чайний партнер — компанія "Соломія".

Кавовий партнер — BOSECO.

Водний партнер — торгова марка DIVO VODA.

Торговий центр — "Городок".

Партнери — SHABO, Jack Daniel's Tennessee Honey, АВК, POPARADA, "Фудмама", "Мегаполіс", ADV.EXPERT, Linkos Group.

Медіапартнери: "РБК Україна", ТРК "Україна", телеканал "Перший діловий", "Контракти", Marketer.ua, "Ліга 360", "Апостроф TV", "5 канал", Postfactum, Асоціація адвокатів України, Marie Claire, "Профокус", "Приватний підприємець", "Бізнес Радіо", Power FM, "Інтерфакс", SEO Ukraine, "Поради юриста", "Коментарі", Cases, портал budynok.com, Creativity.ua.

Нагадаємо, що видання "Коментарі" інформувало своїх читачів про те, що головний фестиваль бізнес-досвіду GET Business Festival відбудеться вже 14 липня.





Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини