Рубрики
МЕНЮ
Комментарии
В Україні почалося перегрупування і "огляд інформаційних сил" перед місцевими виборами. Так політичний експерт Дмитро Марунич прокоментував у своїй колонці на сайті "Кореспондент" інформацію про створення телеканалу Київ.Live.
Подібне перегрупування інформаційних сил відбувається перед кожними виборами, каже експерт.
"Зі свіжих прикладів це, звісно, Київ.Live. Також в травні стало відомо, що попередній власник продав журнал "Фокус", при цьому сума угоди склала мізерні 100 тисяч гривень. Сам колишній власник зізнався журналістам, що готовий був навіть доплатити, лише б позбавитися від збиткового активу. Крім того, на інформаційний ринок повернувся журнал Forbes Україна, перший номер якого опублікував рейтинг 100 найбагатших українців", — наводить приклади експерт.
Марунич також закликає звернути увагу на цікаві подробиці щодо структури власності "1+1".
"У декларації Віктора Медведчука є компанія БОЛВІК ВЕНЧЕРЗ ЛТД / BOLVIK VENTURES LTD. Зареєстрована на Британських Віргінських островах BOLVIK VENTURES LTD, оформлена на дружину політика Оксану Марченко", — зазначив експерт.
Компанія з точно такою ж назвою є серед власників телеканалу "1+1".
"Компанія з назвою BOLVIK VENTURES LTD присутня у списку власників телеканалу "1+1", у чому кожен бажаючий може переконатися на офіційному сайті цього ресурсу", — наголосив політичний експерт.
За словами Марунича, те, що Медведчук є співвласником "1+1", має політичне підґрунтя.
"Цікаво, що журналісти "1+1", які робили сюжет про декларації Медведчука, чи то не подужали, чи то не ризикнули розповісти про цей факт. А, між тим, Медведчук в списку співвласників "1+1" — це інформація, яка на 100 % має політичне значення", — підкреслив автор.
Також Марунич пояснив, що з наближенням місцевих виборів багато регіональних еліт або запускають власні медіа-ресурси, або прагнуть налагодити зв'язки з популярними всеукраїнськими каналами.
"Наближаються місцеві вибори, а в такий час різко зростає популярність як регіональних, так і всеукраїнських медіа. Багато регіональних бізнес-груп утримують свої канали ТБ і Інтернет-сайти, а також намагаються налагодити контакти з інформаційними каналами на кшталт "112 Україна" і NewsOne, які мають високу популярність серед аудиторії", — написав він.
У зв'язку з цим політичний експерт прогнозує зміни на медіаринку.
"Можна сміливо прогнозувати, що чим ближче до місцевих виборів, тим більше буде інформації про зміну власників / появу нового телеканалу, газети або сайту", — каже Дмитро Марунич.
Раніше "Коментарі" розповідали про те, що Верховна Рада внесла зміни до Виборчого кодексу.
Новини