Рубрики
МЕНЮ
Комментарии
УНІАН зазначає, що Скічко підтримав ініціативу "Укрзалізниці", згідно з якою терміни служби окремих категорій вантажних вагонів можна буде продовжувати до 45 років, яку монополіст розробив на противагу рішенню Мінінфраструктури обмежити термін служби застарілого рухомого складу.
ФОТО: itl-ltd.com
Влітку Кабмін ввів ембарго на подальше ввезення таких вагонів. Однак ринок вимагав також представити план списання вже працює всередині країни б / у парку. За різними оцінками, протягом найближчих 7-9 років списанню щорічно підлягає 10-12 тис. вагонів. Ухвалення плану модернізації рухомого складу дозволить згенерувати в найближчі п'ять років близько 10% додаткового ВВП - близько 350 млрд. грн., Підрахували вагонобудівники. Відсутність такого плану, навпаки — призведе до знищення цілої галузі, а десятки тисяч висококваліфікованих працівників залишаться на вулиці, йдеться в матеріалі.
Ініціатива ж "УЗ" — це фактично заморожування сьогоднішньої ситуації. "По коліях будуть продовжувати ходити напіврозвалені вагони, які призводять до аварій вартістю мільйони гривень, а ремонти такого складу проходять лише "на папері". ... Термінів експлуатації в 45 років немає ні в одній європейській країні і навіть Росія і Казахстан "видавлюють" свої старі вагони з ринку, серед іншого, і з метою підтримки своїх вітчизняних машинобудівників", — зазначають журналісти.
На думку видання, ініціатива "УЗ" — свідчення того, що новий глава правління Володимир Жмак вже визначився з політичними покровителями і почав працювати в їх інтересах. "Його некомпетентність з лишком буде компенсована зовнішнім управлінням з боку зацікавлених вантажовідправників, які є кінцевими "бенефіціарами" схеми з уживаними вагонами", — йдеться в статті.
Що стосується Скічко, то він буквально недавно разом зі Всеукраїнською аграрною радою, асоціацією "Укрметалургпром", "Укрвідтранс", низкою інших об'єднань промисловців став активно агітувати за відмову від списання вагонів в інтересах вантажовідправників. За даними ЗМІ, основна частина старого парку знаходиться в руках компаній Ріната Ахметова, Андрія Веревського, Дмитра Фірташа, а також російської "Смарт-Логістик" та компанії Едуарда Татьянича і Макара Пасенюка з ICU.
"За однією з версій, тему з вагонами і підтримкою "Укрзалізниці" Скічко вибрав для себе як пріоритетне, щоб на цій хвилі зайняти пост міністра інфраструктури. Його нардеп нібито пригледів для себе, як тільки крісло під Владиславом Кріклієм почало хитатися. Однак набагато більш реалістичним виглядає сценарій, що колишній телеведучий може увійти в історію як "трунар" цілої вагонобудівній галузі, який, пішовши на поводу у меркантильних інтересів окремих учасників ринку, поставив їх бізнес-завдання вище пріоритетів безпеки і розвитку інфраструктури країни", — резюмує видання.
Новини