PepsiCo та Mars внесли до переліку міжнародних спонсорів війни: у чому причина

При цьому компанії заявляли, що після повномасштабного вторгнення продаватимуть у Росії лише "товари першої необхідності"

Нацагентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло відомі американські бренди PepsiCo та Mars до переліку міжнародних спонсорів війни. Як повідомляє портал "Коментарі, про це повідомляється на сайті НАЗК.

Незважаючи на заяви про скорочення свого бізнесу, припинення рекламної діяльності та виробництва своєї продукції, зазначені компанії продовжують працювати в Росії, сплачуючи податки та підтримуючи економіку агресора.

Так, компанія PepsiCo, яка з початком повномасштабного вторгнення Росії в Україну заявила про припинення рекламної діяльності та виробництва напоїв у РФ, у серпні 2022 року відновила виробництво напоїв "7Up" та "Mirinda" під брендами "Evervess" та "Frustyle".

Пізніше, у березні 2023 року, відновилося виробництво напою "Pepsi" під брендами "Evervess" (вищий ціновий сегмент) та "Улюблений" (нижчий ціновий сегмент).

Крім того, PepsiCo запустила в країні новий бренд лимонаду під назвою "Російський подарунок" на заміну припиненим продуктам. PepsiCo продовжує виробництво та дистрибуцію інших товарів, таких як чіпси, снеки та молочні продукти.

Чіпси Lay's компанії PepsiCo були знайдені у харчових пайках російських солдатів.

Незважаючи на обіцянку PepsiCo скоротити свою діяльність та призупинити всю рекламну діяльність у Росії, на сторінці кар'єри компанії перераховано понад 580 відкритих вакансій у країні.

"Таким чином PepsiCo продовжує активно підтримувати економіку Росії і, відповідно, спонсорувати агресію проти України, спроб засудити наступ Росії на Україну від керівництва компанії не було", - констатували в НАЗК.

Що стосується Mars, то компанія обіцяла скоротити бізнес на території РФ, проте фабрики продовжують працювати в Росії зі збільшенням обсягів доходів у 2022 році в порівнянні з 2021 роком.

Зокрема виторг ТОВ "МАРС" за 2022 рік зріс до $2,45 млрд (або 176,5 млрд руб.), чистий прибуток зріс на 59% до $377 млн (або 27,2 млрд руб.), податків сплачено до бюджету РФ понад $93 млн (чи 6,76 млрд крб).

Крім того, на сайті з пошуку персоналу російська філія компанії ТОВ "Марс" публікує оголошення про набір нового персоналу (понад 100 актуальних вакансій).

Компанія Mars взагалі наплювала на свої обіцянки. Бізнес ніхто не скоротив. Фабрики відкрито продовжують працювати у Росії зі збільшенням обсягів доходів 2022 року проти 2021 роком.

Читайте також на порталі "Коментарі" – чому ця осінь може бути найскладнішою в історії незалежної України: думки експертів.