Неповага до букви Закону: Держпродспоживслужба перевірить АЗС через недобросовісну рекламу

У службі говорять про порушення рекламного законодавства

Одна з українських компаній порушила законодавство про рекламу. Про це повідомила голова Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів Владислава Магалецька (Рутицька) на своїй сторінці у Facebook.

Мова йде про рекламу компанії БРСМ-НАФТА, де на картинці вказано: "Держпродспоживслужба якість підтвердила". Це реклама дизельного пального популярних серед водіїв марок А-92 та А-95.

"Офіційно повідомляю, що Держпродспоживслужба розпочинає перевірку по факту порушенню рекламного законодавства. Простіше кажучи - це є недобросовісна реклама, яка вводить в оману споживача", - наголосила голова служби.

За її словами, така реклама то не піар, а неповага до букви законодавства. Адже державну службу використали в рекламній кампанії.

"Держпродспоживслужбу не будуть використовувати у недобросовісній рекламі.Таке неподобство ми будемо припиняти одразу і однозначно", - зазначила Владислава Магалецька.

Як повідомляв портал "Коментарі", українці стурбовані якістю палива, яке використовується вітчизняними водіями. Що показали результати міжнародного дослідження продукції, яка реалізується мережевими АЗС Києва і області. Зазначимо, що учасниками дослідження стали 7 АЗС: SOCAR, ОККО, БРСМ, Авантаж 7, MOTTO, SUNOIL і WOG.

Також ми писали, що Міністерство економіки вирахувало середню ціну на дизпаливо та бензин станом на 13 жовтня. Відповідно до листа АТ “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” визначена середня ціна за один літр дизельного палива та один літр бензину.