Рубрики
МЕНЮ
Комментарии
Інформаційні атаки в ЗМІ на міністра інфраструктури України Владислава Криклія почалися після того, як державна Укрзалізниця почала впроваджувати європейські практики довгострокових договорів з підрядниками. Про це заявив політолог Микола Давидюк, коментуючи серію публікацій в ЗМІ проти міністра.
Довгострокові договори з підрядниками можуть втримати від зростання ціни на пасажирські та вантажні перевезення, вважає експерт.
"Укрзалізниця — величезна компанія, і завжди знаходилися сили, які намагаються її дестабілізувати. Очевидно, що довгострокові договори дозволять підрядникам ефективніше планувати виробництво, інвестувати в модернізацію, і з часом знизити ціни на послуги та комплектуючі. Для України це означатиме стримування цін на вантажні і пасажирські перевезення. Але такий європейський підхід подобається не всім, що вилилося в атаку на Криклія", — вважає Давидюк.
Також політолог зазначив, що звинувачувати міністра інфраструктури у створенні перекосів на ринку не можна, бо довгострокові відносини УЗ впроваджує не з якимось одним підрядником, а з дуже багатьма, і за великою кількістю товарів і послу.
"На мій погляд, атака з боку бізнесу, зацікавленого в дестабілізації Укрзалізниці, зараз тільки зміцнює політичні позиції міністра Криклія. Якщо реформи викликають опір у прихильників старих порядків, значить це значимі реформи", — резюмував Давидюк.
Раніше "Комментарі" розповідали про те, що Укрзалізниця відкрила продаж квитків у львівському напрямку.
Новини