Мільярдні витрати на авто: які бренди обрали українці

Українці витратили понад 93 мільярди гривень на нові авто: ТОП-5 марок-лідерів 2024 року

З початку 2024 року українці витратили більше 93 мільярдів гривень на придбання нових легкових авто, що на 21% більше порівняно з минулим роком. Цей сплеск витрат став новим показником активності на ринку, де особливо виділяються п'ять автомобільних марок. Такі дані наводить Укравтопром.

Якщо говорити про лідерів, то ТОЙОТА впевнено закріпилася на першому місці, привертаючи увагу покупців і на суму майже 14 мільярдів гривень. Преміальні бренди з Німеччини — BMW і MERCEDES-BENZ — також не залишилися осторонь: українці витратили на нові BMW 12,3 мільярда гривень, а на автомобілі MERCEDES — майже 7 мільярдів.

Серед більш доступних марок у ТОП-5, четверте місце займає VOLKSWAGEN, чий показник продажів склав 6,6 мільярда гривень. П’ятірку лідерів замикає RENAULT з обсягом продажів 4,7 мільярда гривень. Ці марки продовжують займати стійкі позиції завдяки своїй репутації та доступності для різних категорій покупців.

Раніше “Коментарі” писали, що протягом дев'яти місяців 2024 року в Україні зареєстрували майже 33,5 тисячі вживаних авто, які були ввезені зі Сполучених Штатів. Це складає близько 19% від усіх машин, що цього року отримали українські номери, повідомляє Укравтопром. Найбільш популярними серед них стали моделі Tesla — Model 3 і Model Y.

Читайте також на порталі “Коментарі” - У вересні 2024 року до автопарку країни було додано 5,7 тисяч нових легкових автомобілів. Найбільшу частку покупок становлять приватні клієнти, які придбали 64% всіх авто, тоді як 36% машин опинилися у власності юридичних осіб.