Колишній співробітник OpenAI знайдений мертвим: є важливий нюанс у справі

Підозріла смерть в Сан-Франциско: колишній інженер OpenAI помер після обвинувачень у порушенні авторських прав

У Сан-Франциско сталося загадкове самогубство: 26 листопада поліція виявила тіло Сухіра Баладжі, колишнього інженера OpenAI, у його квартирі після звернення стурбованих друзів. Баладжі, який нещодавно критикував свого колишнього роботодавця, працював у компанії майже чотири роки і брав участь у розробці ChatGPT.

За даними слідства, причиною смерті стало самогубство, але ця подія вже викликала хвилю здогадок. У мережі ширяться теорії про те, що його загибель могла бути пов’язана з критикою на адресу OpenAI.

Сухір Баладжі залишив OpenAI у серпні 2024 року і одразу почав виступати з різкими заявами щодо діяльності компанії. У своїх інтерв’ю він звинувачував OpenAI у використанні захищених авторським правом даних для навчання моделей штучного інтелекту. Він вважав, що це шкодить авторам контенту та підриває економіку інтернету.

"Такі технології руйнують економічну основу тих, хто створює дані, і підривають екосистему інтернету", - заявляв Баладжі в інтерв'ю The New York Times.

У OpenAI ці звинувачення заперечили, заявивши, що працюють виключно з відкритими даними і дотримуються норм законодавства.

Смерть Сухіра Баладжі викликала багато питань, але поки що жодних доказів зв’язку між його критикою та трагедією не надано.

За словами близьких Баладжі, він ніколи не скаржився на погрози або тиск з боку OpenAI чи будь-кого іншого. Вони також зазначили, що в останні місяці він переживав важкі часи через особисті проблеми, що могло вплинути на його психологічний стан.

Компанія також висловила співчуття родині та друзям Баладжі. "Ми глибоко вражені цією трагедією і висловлюємо співчуття його близьким у цей скрутний час", - повідомив CNBC представник компанії.

Раніше “Коментарі” писали, що нещодавно в Нью-Йорку почали функціонувати нові камери на основі штучного інтелекту на кількох автобусах міста. Ці технології мали допомогти контролювати дорожній рух на смугах для автобусів. Однак замість цього нові пристрої оштрафували тисячі водіїв, що не порушували жодних правил.