Є метро на Троєщину: як би могла виглядати київська підземка в СРСР (ФОТО)

На схемах вказано також метро на Троєщину, якого немає донині

У Мережі опублікували знімки, які демонструють, як би виглядав метрополітен в СРСР. Дивлячись на схеми, можна побачити, де саме збиралися відкривати нові станції метро. Але найдивніше, що вже тоді планували побудувати метро на Троєщину, якого немає до сих пір. Про це пише Олег Тоцький в Live Journal.

У 1980 році була створена попередня схема розвитку метро в XI-XIV п'ятирічки. Там є Подільсько-Воскресенська лінія, яку планували побудувати через "Червону площу" ( "Контрактову площу"). Але потім автори вирішили, що краще провести цю лінію через станцію "Тараса Шевченка".

Повідомляється, що так звана "перспективна" ділянка - станції "Крамського" і "Проспект Палладіна" ("Житомирська" та "Академмістечко") - єдина, яка була здана практично в строк. А ось до "Біличі", як і до "Биківні" і Троєщини (станція "Воскресенська") метрополітен не проклали до сих пір.

Через рік була створена нова схема перспективної мережі метро. Бачимо, що на ній Подільсько-Воскресенська лінія повинна була закінчуватися на Лісовому масиві. Станція "Ленінська" називалася тоді "Вулиця Леніна". Крім того, на схемі видно, що на Троєщині хотіли зробити депо.

У 1984 році з'явилася була схема київського метрополітену, тоді на ній було п'ять ліній.

Як повідомляло видання "Коментарі", в Києві планують побудувати 100 станцій метро за 20 років. Стало відомо, що в столиці України хочуть побудувати більше сотні нових станцій метрополітену, для яких знадобиться додати дві нових лінії. Інститут генерального плану міста на своїй сторінці в соціальних мережах розмістив пост, в якому вказані головні напрямки розвитку транспорту Києва на наступні 20 років.