Головна Новини Суспільство події Директор з інфраструктури Укрзалізниці розповів про реформи на залізниці і як викорінити корупцію
commentss НОВИНИ Всі новини

Директор з інфраструктури Укрзалізниці розповів про реформи на залізниці і як викорінити корупцію

Щоб перемогти корупцію на залізниці, директор з інфраструктури "Укрзалізниці" Роман Веприцький роздав перевізникам свій номер телефону і відкрив гарячу лінію

4 червня 2020, 10:53 comments1527
Поділіться публікацією:

Щоб викорінити корупцію на залізниці в Україні, потрібно реформувати "Укрзалізницю". Про це розповів в інтерв'ю сайту "Мінтранс" директор з інфраструктури Роман Веприцький.

Директор з інфраструктури Укрзалізниці розповів про реформи на залізниці і як викорінити корупцію

Залізнична галузь в Україні завжди страждала від високого рівня корупції, вважає Веприцький. Доходило до того, що хабарі, які вимагали у великих перевізників, буквально закладали в бюджет.

"Коли я прийшов на цю посаду (в. о. директора Південно-Західної залізниці — ред.), до мене почали заходити великі перевізники і намагалися домовитися, щоб вони їхали швидше, їм швидше подавалися вагони. Тут так було завжди. Я відмовився і пояснив, що так працювати підприємство більше не буде. А вони у відповідь, мовляв, у них ці хабарі вже закладені в бюджеті компанії, і це стандартна ситуація. Раз я не беру, так щоб назвав їм в УЗ іншу контактну особу. Уявляєте?", — обурюється Веприцький.

Щоб уникнути подібних ситуацій в подальшому, "Укрзалізниця" відкрила гарячу лінію і зібрала круглий стіл у Південно-Західній залізниці. Сам Веприцький роздав усім вантажоперевізникам свій особистий номер мобільного телефону, попросивши дзвонити йому кожен раз, коли хтось вимагає гроші за "прискорення" вагона.

Боротьба з хабарництвом у компанії сподобалася не всім. Чиновник стверджує, що коли зламав "схеми", це розлютило високопоставлені чини. Проти нього почалися інформаційні атаки в ЗМІ та перевірки НАБУ.

Веприцький каже, що для нього залізнична галузь — це насамперед інструмент економічного оздоровлення країни.

"Чим ефективніше я зможу працювати в галузі, тим швидше почнуться інші позитивні процеси в економіці", — зізнається він.

Серед головних завдань на найближчий час, окрім боротьби з корупцією, Веприцький бачить для себе збільшення оборотів вагонів, рішення проблеми профіциту вагонів, і недопущення економічного впливу на вантажоперевізників.

На думку чиновника, сприяють корупції на залізниці також нормативно-правові документи, які були прийняті за десятиліття певними групами впливу для того, щоб системно "вимивати" гроші.

"Реформи для мене – це інструмент для перемоги над корупцією в УЗ. Для цього необхідно вибудувати вертикаль управління галуззю таким чином, щоб прибрати дублювання функцій і в цілому переформатувати систему управління", — зазначає він.

Раніше "Коментарі" розповідали про те, що "Укрзалізниця" запустила потяги після карантину.





Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини